לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בחירת מסלול לימודים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בעידן הנוכחי. השכלה היא מפתח הכרחי למשרות מתגמלות באמת, וריבוי האפשרויות מחייב מחשבה מעמיקה לפני שפונים לאפיק כזה או אחר. ישנם שני שיקולים עיקריים: ההשקעה הנדרשת בלימודים והאפשרויות שנפתחות בסיומם.

כשבוחנים את מסלול ייעוץ ההשקעות במכללת אורין שפלטר על סמך שני הפרמטרים הנ"ל, התשובה לשאלה האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות היא בהחלט. ראשית, אין תנאי קבלה למסלול זה ואין צורך בשום ידע קודם, ובהתאם לא מתבזבז זמן יקר ולא נדרשת השקעה כספית בשיפור ציוני הבגרויות, למידה למבחן הפסיכומטרי וכו'. שנית, ניתן להשלים את הלימודים תוך עד שנתיים - כך שבהשוואה למסלולים אקדמיים אתם מרוויחים שנה-שנתיים. אם ההשקעה הנדרשת בלימודי ייעוץ השקעות נמוכה יותר בהשוואה למסלולים דומים, הרי שהתמורה המתקבלת גבוהה ומשתלמת מאוד: יועצי השקעות שכירים מתחילים ברמת שכר של כ-8,000 ש"ח בחודש ומתקדמים למשכורות גבוהות יותר שמגיעות גם ל-15,000-16,000 ש"ח תוך זמן קצר יחסית. בנוסף נהנים יועצי השקעות שכירים מסביבת עבודה נעימה ומעצימה. אופציה נוספת היא לעסוק בייעוץ השקעות כעצמאיים, ובמקרה זה מי שמקפיד על מקצועיות ללא דופי, שירות איכותי לכל לקוח ולקוח וחריצות יוכל להגיע להכנסות גבוהות אף יותר.

האם כדאי ללמוש ייעוץ השקעות

לימודי ייעוץ השקעות באורין שפלטר כוללים 5 קורסים שכל אחד מהם הוא הכנה למבחן שעורכת הרשות לניירות ערך. המבחנים הם בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. רק מי שעובר את כל המבחנים (ובנוסף סטאז' של חצי שנה שאותו אפשר לבצע במקביל ללימודים בקורס האחרון) מקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות - רישיון שבלעדיו חל איסור לעסוק בתחום זה באופן מקצועי. קורס יועץ השקעות או ניהול תיקים חופף מאוד מבחינת המבחנים שצריך לעבור. 

רמת הלימודים באורין שפלטר גבוהה מאוד, בעיקר הודות לניסיון הרב של המרצים ושל צוות המכללה. בהתאם בוגרי אורין שפלטר הינם אנשי מקצוע מבוקשים וקל להם להתקבל למשרות איכותיות של יועצי השקעות - מה גם שהם זוכים לסיוע מחברת ההשמה של המכללה. ברגע שתם מוציאים את הרשיון ועוברים את ההתמחות תוכלו למצוא עבודה בשוק ההון ללא נסיון בעזרת מחלקת ההשמה שלנו. 

אנשים רבים משקיעים כיום בשוק ההון. מדובר באחד התחומים המבוקשים ביותר להשקעה. בעולם של ימינו, המון אנשים מקשת רחבה של בעלי מקצוע ומעמד חברתי, פונים לאפיקי השקעה, לשם הגדלת ההכנסה. רבים מהם אינם יכולים לבצע את העניין בעצמם. לשם כך הם נעזרים בשירות מקצועי של יועצי השקעות, המנהלים עבורם את תיקי ההשקעה. לכן אם אתם שואלים את עצמכם, האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות, אנחנו כמובן עונים על כך בחיוב. מדובר במקצוע מבוקש, שלא דורש הכשרה ארוכת טווח.

אצלנו תוכלו לסיים את הלימודים בהצלחה, בזמן קצר יחסית של שנתיים. המסלול שלנו בן חמישה קורסים בלבד, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך. בסיום הלימודים, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר מכן אנחנו נעזור למצוא עבודה. באמצעות הפורטל שלנו לבוגרים, בו כל ההצעות החמות מגיעות אליכם ישירות מהמעסיקים. הצטרפנו עוד היום למסלול הלימודים שלנו, בדרך אל רכישת מקצוע מכניס. אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים, המשתלבים בעבודה בחברות, במסגרת הבנקים, או כעצמאים.

האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות

בתי השקעות, בנקים ויועצי השקעות פרטיים

 

אפשרויות התעסוקה בתחום כוללות עבודה כשכיר או כעצמאי. בסיום הלימודים, חלק מהסטודנטים עובדים במסגרת הבנקים. כל בנק מחזיק יועצי השקעות מובילים, המנהלים את תיקי ההשקעות של הלקוחות. בנוסף לכך, ישנם בתי השקעות המעסיקים יועצים ומנהלי תיקים. ככל שתתמקצעו בתחום תוכלו תשתלבו באחד מבתי ההשקעות המובילים ביותר. הבוגרים שלנו עובדים במסגרת בתי השקעות בכל רחבי הארץ. אופציה נוספת היא לעבוד כיועצי השקעות פרטיים. עצמאים עושים מאמץ רציני לבניית בית העסק. אבל זאת עבודה ששכרה בצידה. אנחנו ממליצים לכם כבר במהלך הלימודים לחשוב לעומק על המסלול המקצועי בו אתם מעוניינים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.