לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אפשרות ריאלית

חוסר ניסיון מהווה את הבעיה הגדולה ביותר של מחפשי העבודה בישראל. מעבידים מעדיפים לקבל עובד מנוסה שייכנס ישר לעבודה, מאשר עובד שייאלצו לחנוך. עם זאת, בשוק הפיננסי הסיפור הוא אחר. חברות רבות מעדיפות לקבל סטאז'רים ואנשים צעירים כדי לגדול עימם ולראות את התפוקה בעתיד. עבודה בשוק ההון ללא ניסיון היא אפשרות ריאלית אם לומדים במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים פרקטי לעבודה בשוק ההון, ועוזרים לאנשים להשיג משרות ללא ניסיון בתוך העולם הזה.

כאשר מחפשים עבודה בגוגל ללא ניסיון רואים כי מרבית האופציות הן בעולם הפיננסי ולכן באורין שפלטר אפשר לקבל את המענה המושלם.

אחד החסמים העיקריים בפני משרות איכותיות הוא ניסיון. זהו כמובן מלכוד לא פשוט: מצד אחד מקומות עבודה מבוקשים דורשים ניסיון, ומצד שני מי שנמצא בתחילת הדרך נתקל בקושי ממשי לצבור את אותו ניסיון שכן התפקידים המתאימים לו מיועדים רק לבעלי ניסיון. תחום מתגמל שבו ניתן לשבור את הדפוס המגביל הנ"ל הוא שוק ההון - ישנן לא מעט אפשרויות תעסוקה בו גם למי שזה עתה השלים את לימודיו, ובפרט אם לומדים במכללת אורין שפלטר.

המסלול המוצע במכללה, שהיא המוסד המוביל בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, נקרא ייעוץ השקעות וניהול תיקים. הוא מסייע לכל מי שרוצה בכך, ללא קשר לידע קודם או ניסיון תעסוקתי, לקבל רישיון ייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים, כשניתן לעשות זאת גם תוך פחות משנתיים. בנוסף מסייעת המכללה, באמצעות חברת ההשמה שבבעלותה, לבוגרות ולבוגרים להתקבל אל התפקידים הרצויים מבחינתם בבנקים ובבתי השקעות. בהקשר זה כדאי להדגיש שאורין שפלטר מוכרת כמכללה שמייצרת בוגרים ברמה גבוהה מאוד, ועל כן המוסדות הפיננסיים שמחים להעסיק אותם בתפקידים כמו יועץ השקעות, משווק או מנהל תיקים.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

יועצי השקעות הם מי שמסייעים ללקוחות להבין מהו המבנה האופטימלי של תיק ההשקעות מבחינתם וכן לבחור את המוצרים שיספקו את כל הצרכים בדרך הטובה ביותר. ניהול השקעות עצמאי הוא בדרך כלל לא נכון ומומלץ להעזר ביועץ או משווק השקעות. משווקי השקעות עובדים בבית השקעות ומוכרים את המוצרים הפיננסיים הספציפיים שלו ואילו מנהלי תיקים לא "רק" מייעצים אלא גם מבצעים עבור לקוחותיהם את הפעולות הנדרשות כדי למצות את ההזדמנויות הקיימות בשוק ההון (כלומר קונים ומוכרים עבורם ניירות ערך מכל הסוגים, על סמך מדיניות שגובשה מראש ביחד עם הלקוח).

גם ללא כל ניסיון משתכרים יועצי השקעות, משווקים ומנהלי תיקים 8,000-10,000 ש"ח בחודש. בנוסף הם זוכים לבונוסים ועמלות, וכן לסביבת עבודה איכותית ומטפחת. לאורך השנים רמות השכר נוסקות ומגיעות גם ל-20,000 ש"ח בחודש ואף יותר.

 

עבודה בשוק ההון ללא נסיון 

כסף זה משהו שכל אחד צריך להבין בו ולהיות חכם כאשר הוא מתנהל איתו. מצד אחד, צריך לדעת לא לבזבז יותר מדי, ומצד שני, צריך גם לדעת איך ומתי להשקיע. כסף נזיל שיושב ולא עושה כסף נוסף הוא כסף מבוזבז ולכן, צריך לחפש אפיקי השקעה, בין אם בנדל"ן, בסטארט אפ חדש, או בשוק ההון. לאנשים יש הרבה מאוד אופציות, אם כי שוק ההון זוהי האופציה הבטוחה ביותר, אך מדובר בתחום מאוד סבוך ובעייתי ולכן, שווה להתייעץ עם אנשי מקצוע טוב כדי למקסם את הרווחים. יועץ השקעות איכותי יידע לכוון לקוחות אל עבר ההשקעה הנכונה, כאשר המטרה בכל השקעה היא להוריד את הסיכון, שהוא תמיד קיים, אך למקסם את אפשרויות הרווח.

קורסים בביטוח

כסף אשר עושה כסף בצורה פאסיבית זה תמיד דבר חיובי, והקונספט הוא להשקיע במקום הנכון בזמן הנכון. הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס לשוק ההון גם מהכיוון השני – זה של היועצים. האם אפשר לילמוד שוק ההון בערב? בין אם רוצים להשקיע או לעבוד בתחום, הבנה אבסולוטית של השוק היא בגדר חובה. באורין שפלטר אפשר לקבל מסלול לימודים נוח וקל, שעוזר להבין את הנושא לעובי הקורה ולהתחיל לייצר כסף לכם או לאחרים. אחד היתרונות הגדולים בשוק ההון הוא העובדה שהחברות הגדולות מחפשות אחר עובדים צעירים אשר יוכלו להתמחות ולצבור ניסיון בתפקידים זוטרים. יועצי ביטוח הינו מקצוע דרוש בחבורת הביטוח הגדולות.

מדרבנים את הסטודנטים

עבודה בשוק ההוא ללא נסיון היא אפשרית, במיוחד כאשר במכללה מדרבנים את העובדים לפעול כך. המכללה נמצאת בקשר עם בתי ההשקעות הגדולים בשוק, שם יכולים הסטודנטים להתמחות עוד במהלך הלימודים בשנה הראשונה. אצל אורין שפלטר מלמדים המרצים הטובים בארץ, אשר עוזרים לסטודנטים להגיע מוכנים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך, על מנת לקבל את הרישיון ולהתחיל להרוויח בגדול.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.