לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

גמישות ונוחות

החיים מובילים אותנו לכיוונים שונים ויש הרבה אנשים שנשאבים לעבודות דורשניות כבר בשלב מוקדם בחייהם, מכל מיני סיבות. כאשר מגיעה העת ללמוד ולהתקדם, יש קושי לשלב בין לימודים לעבודה, ולכן חשוב לבחור מסלול לימודים נכון ומתאים אשר יאפשר גמישות. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלולי לימודים נוחים, שכוללים לימודי ערב בתל אביב או בחיפה במגוון רחב של נושאים פיננסיים.

במכללה ניתן לקבל לימודי משכנתאות, שוק ההון וייעוץ בשוק ההון, ברמה גבוהה ובתנאים אשר מאפשרים לעבוד תוך כדי התואר ואף לנהל חיי משפחה. במכללת אורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בארץ, אשר מכינים את הסטודנטים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה הרלוונטיים אליהם בתום התואר.

עבור מי שמבקש לשלב לימודים עם עבודה האופציה המתאימה היא לימודי ערב. עבור מי שמבקש ללמוד אחרי שעות העבודה ולהגיע למשרה משתלמת במיוחד האופציה הטובה ביותר של לימודי ערב בתל אביב היא מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר.

מהות הלימודים במסלול זה היא הכנה למבחנים שמקיימת הרשות לניירות ערך - מבחנים שמי שצולח אותם מקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים. המשרות הנ"ל מוצעות על-ידי בנקים ובתי השקעות וכמו כן ניתן להקים עסק עצמאי לניהול תיקי השקעות או לייעוץ בתחום. כשכירים תוכלו להשתכר 8,000-10,000 ש"ח בתחילת הדרך ו-16,000-25,000 ש"ח לאחר שתצברו ניסיון, ובנוסף תיהנו מבונוסים, עמלות, סביבת עבודה איכותית להפליא ויציבות תעסוקתית. כעצמאים, ההכנסות שלכם עשויות להיות גבוהות אף יותר ולמעשה תלויות אך ורק במידת החריצות שלכם וברמה המקצועית שלכם. בשביל משווק השקעות עצמאי השמים הם הגבול מבחינת שכר הכל תלוי בכם ובלקוחות שלכם. 

המבחנים אותם יש לעבור כדי לקבל את הרישיון המבוקש הם במקצועות חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, כלכלה, אתיקה ודיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. רישיון ניהול תיקים מחייב מעבר מבחן נוסף שנקרא מקצועית ב'. כל תלמיד ותלמידה קובעים לעצמם את קצב הלימוד שכן המסלול מודולרי - ובהתאם לעומס העכשווי בחייכם תוכלו לבחור בין לימודי ערב בתל אביב במתכונת אינטנסיבית (ולהשלים את המסלול תוך 18 חודשים) לבין מתכונת רגועה יותר.

אין תנאי קבלה למסלול וכמו כן אין צורך בידע קודם כלשהו. הרמה הגבוהה של המרצים בכל הקורסים והניסיון הרב שלהם כמו גם שיטות הלימוד המתקדמות שפותחו במכללה מבטיחים כי כל התלמידים יגיעו מוכנים היטב לכל מבחן - ובהתאם אחוזי ההצלחה המרשימים של תלמידי אורין שפלטר. עוד כדאי לדעת כי למכללה חברת השמה אשר מסייעת לבוגרים ולבוגרות להגיע מיד עם סיום הלימודים למשרות המתאימות להם ביותר. לימודי ערב גם מתאימים בתור הסבת מקצוע לאקדמאים, אשר צריכים לשלב בין עבודה ללימודים. 

לימודי ערב בתל אביב

המציאות המורכבת של החיים במדינת ישראל מלמדת כי הרבה אנשים פשוט לא מסוגלים לעזוב את העבודה ולהתחיל ללמוד מקצוע. הרבה אנשים חייבים לעבוד כדי לממן את הלימודים ובמקביל, יש גם לא מעט אנשים שמקימים משפחה ואז מחליטים לקבל השכלה במקצוע מסוים. לכן, לימודי ערב הם פרקטיים מאוד, אם כי יש לוודא שהם מאוד ממוקדים, כי המסלול לא ארוך וכי הכלים שמקבלים בסיומו של התהליך הם כאלו שיעזרו באופן מיידי. אנשים רבים אשר גרים במרכז הארץ מחפשים אחר מכללה שמעבירה לימודי ערב בתל אביב ומעניקה מסלולים מהירים בדרך להצלחה.

במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד לימודי ערב בתל אביב או בחיפה, באחד משני הקמפוסים שלה, ולקבל את רישיון ההסמכה בתוך כשנתיים בלבד. לימודי להוצאת רשיון סוכן ביטוח הם לימודים ללא פסיכומטרי. הלימודים במכללת אורין שפלטר הם מאוד פרקטיים, ללא לימודי בסיס או מסגרת, ובכל דקה במהלך הקורסים מקבלים כלים פרקטיים לעבודה בתור סוכן ביטוח. המבחנים ברשות לניירות ערך הם אינם קלים, אך גם בקורס ממוקד של 18 חודשים, כולל בחירת התמחות וקורסים ספציפיים, אפשר לצאת עם ביטחון מלא כדי לעבור את הבחינה.

לימודים בשעות הערב

לא לוותר על החיים

כאשר בוחרים ללמוד לימודי ערב בתל אביב למעשה לא מוותרים על החיים. אפשר להמשיך ולנהל קריירה מצליחה ובמקביל, גם חיי משפחה, שכן הלימודים נערכים פעמיים או שלוש בשבוע, ולעיתים גם בשישי בבוקר. לרשיון סוכן ביטוח לימודים לא ארכוים ובשעות נוחות. כאשר זמן הלימודים הוא למעשה כשנתיים, מדובר בקושי שהוא לא גדול מדי ולא צריך למנוע התפטרות מעבודה או אפילו ויתורים בחיים האישיים, כמו הרצון להביא ילדים. במכללת אורין שפלטר שעות הלימודים הן מאוד נוחות, ואין שום ויתור על איכות, הן מבחינת המרצים והן מבחינת החומר הנלמד והרצינות בתוך הכיתות. לימודים שמשתלבים בתוך החיים הם הרבה יותר נוחים וקלים מאשר כאלו שצריך לעזוב הכל עבורם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.