לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להתברג במערכת

החשיבות של סוכן ביטוח פנסיוני היא גדולה מאוד בכל שלב בחיים המקצועיים. יש הרבה מאוד קופות וחברות וכאשר עוברים עבודה, משהו שקורה לא מעט היום, עובדים עם קופות שונות, וצריך לעדכן את ניהול הקופה וההפרשות אליה. מבין כל חברות הביטוח, חברת מגדל היא הבולטת והמוכרת ביותר בציבור הישראלי. סוכן ביטוח פנסיוני של מגדל מגיע עם הרבה מאוד יתרונות ובראשיתן העובדה שמדובר בחברה יציבה, מוכרת וכזו שעושה את המירב עבור הלקוחות שלה.

באורין שפלטר שומרים על קשר עם מגדל ומנהלים מערכת יחסים קבועה לפיה הבוגרים של המכללה יוצאים לסטאז'ים ומתברגים בתוך המערכת של מגדל. התחום הפנסיוני במגדל הוא רווחי, מבוקש והרבה מאוד מהסטודנטים של אורין שפלטר מגיעים אליו. כל סטודנט שמסיים את לימודיו במסלול לימוד סוכן ביטוח מקבל ארגז כלים מעשי וידע להשתלבות בתחום בצורה אופטימלית שמאפשרת לתלמידים לצבור את הניסיון שהם זקוקים לו כבר במהלך הלימודים.

מגדל הינה חברת ביטוח ותיקה מאוד (הוקמה ב-1934) וגם אחת הגדולות ביותר בישראל. בפרט מציעה מגדל שורה ארוכה של מוצרי ביטוח פנסיוניים - קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות וביטוחים לאובדן כושר עבודה - שנתפשים כאיכותיים ובהתאם מייצרים עניין רב עבור מגוון רחב מאוד של לקוחות.

הפוטנציאל העצום גורם לכך שעבור כל סוכן ביטוח פנסיוני מגדל היא גוף שכדאי מאוד להציע את מוצריו. דרך אחת למצות את הפוטנציאל היא לעבוד כשכיר בחברה, לקבל משכורת חודשית קבועה שמהווה בסיס איתן ובנוסף בונוסים נאים עבור גיוס לקוחות ומכירת פוליסות. השכר עשוי להגיע גם לכ-13,000-15,000 ש"ח בחודש ועוד כדאי לזכור שמדובר בתעסוקה יציבה מאוד בסביבת עבודה מטופחת ומטפחת. גם סוכני ביטוח פנסיונים עצמאיים יכולים ליהנות מהביקוש למוצרי הביטוח הרלוונטיים של מגדל – עבור כל פוליסה שהוא מוכר, מקבל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי גם תגמול חד פעמי וגם תשלום חודשי שנמשך לאורך כל תקופת הפוליסה וגובהו הוא אחוז מסוים מהפרמיה המשולמת למגדל על-ידי הלקוח.

למכללת אורין שפלטר הסכמים עם מגדל כמו גם עם חברות ביטוח נוספות, וכן חברת השמה מקצועית שמתמחה בתחומי הפיננסים והביטוח. בהתאם בוגרי ובוגרות המכללה זוכים לסיוע יקר ערך בתום הלימודים ויכולים לצאת לדרך תוך זמן קצר במיוחד. את הלימודים עצמם ניתן להשלים תוך שנה וחצי עד שנתיים, כשמבנה המסלול מאפשר לכל אחד ולכל אחת לבחור את הקצב האופטימלי עבורם. עוד כדאי להדגיש כי מסלול זה מתאים לכל מי שמחפש תעסוקה יציבה ומתגמלת ואין צורך בידע קודם או ניסיון כלשהו. צוות המרצים של אורין שפלטר אמון על הבאת כל התלמידים אל כל אחת מהבחינות של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר כשהם מוכנים באופן אופטימלי – ובהתאם אחוזי המעבר הגבוהים ופרקי הזמן הקצרים עד להשלמת כל החובות בדרך לקבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.