לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק ההון הוא עולם מרתק במיוחד. יש בו מגוון רחב מאוד של מכשירים פיננסיים וביניהם תעודות סל, מניות, קרנות נאמנות, אגרות חוב מסוגים שונים, חוזים עתידיים, אופציות ועוד. על-מנת לזהות נכון את ההזדמנויות שמציע השוק ובמקביל לדלג מעל מוקשים מסוכנים שגם הם חלק מהעולם הזה נדרשת היכרות טובה איתו - באמצעות לימודים מתאימים. כשמחפשים קורס הכרת שוק ההון הבחירה מושפעת באופן טבעי ממטרת ההיכרות - ולמי שרוצה לעבוד במשרה משתלמת כגון מנהל תיקי השקעות, משווק מוצרים פיננסיים או יועץ בתחום המסלול הטוב ביותר הוא ייעוץ השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר. עבודה בתור יועץ השקעות או מנהל תיקים יכולה להיות מתגמלת מאוד. 

קורס לימודי הכרת שוק ההון

מסלול זה פתוח לציבור הרחב ומתאים גם למי שאין לו כל ידע מוקדם בתחום. הרמה הגבוהה של המרצים, כולם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה, ושיטות הלימוד המתקדמות שנשענות על הידע שהצטבר במכללה, מבטיחות אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד במבחנים השונים - ועל כן את האפשרות להשלים את כל הדרישות בדרך לעבודה בשוק ההון תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד. לאחר סיום הלימודים יכולים הבוגרים שכבר מצוידים בידע ובכלים הדרושים לעבודה בתחום להיעזר בחברת ההשמה של המכללה - וכך להגיע לתפקיד המתאים להם ביותר תוך זמן קצר.

רמות השכר בשוק ההון גבוהות: יועצי השקעות ומשווקי מוצרים פיננסיים מתחילים בכ-8,000 ש"ח לחודש (לפני עמלות ובונוסים) ותוך שנים לא רבות מגיעים ל-16,000-20,000 ש"ח בחודש, ואילו מנהלי תיקים משתכרים 10,000-25,000 ש"ח בחודש. אופציה נוספת היא פתיחת עסק עצמאי, שבו מטבע הדברים פוטנציאל ההכנסות גבוה במיוחד. אם אתן מחפשים המלצות על לימודי שוק ההון, ניתן לדבר עם הסטודנטים שלנו שכבר למדו והיום עובדים בתחום על מנת לקבל חוות דעת על המכללה והתחום. 

קורס הכרת שוק ההון

תחום הכלכלה הוא כזה שמושך הרבה מאוד אנשים שהצטיינו בתחומים הריאליים בתיכון. יש לו הרבה יותר אפשרויות מבחינת שוק התעסוקה והוא הרבה יותר רווחי ממקצועות אחרים. הנושא של לימודים הוא גדול ומורחב, אך כיום אפשר למצוא הרבה מאוד אופציות בכל הנוגע לקורסים נקודתיים שיכולים להיות מועילים מאוד עבור הרבה, כמו בנושא של שוק ההון. שוק ההון הוא שוק סבוך ומורכב, אך גם כזה בו אפשר לעשות הרבה מאוד כסף עם מאמץ מינימלי. לרוב, אנשים הולכים לאנשי מקצוע כמו יועצי השקעות כאשר הם רוצים לבצע השקעה, אך עם קורס נכון, אפשר לעשות זאת לבד ולא לשלם עמלות.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

כיום יש אפשרות ללמוד תחומים רבים של כלכלה במכללות מקצועיות וליהנות מתנאים הרבה יותר טובים. הנושא של שוק ההון הוא רלוונטי כמעט לכולם, שכן כל אחד יכול להשקיע ולהוסיף לעצמו עוד הכנסה. כאשר בוחנים את הנושא, רואים כי במכללת אורין שפלטר יש קורס הכרת שוק ההון שיכול לתת לאנשים את הכלים להתמודד עם השוק ולהשקיע בו. יתרה מכך, הקורס גם יכול להיות פתח לאנשים שרוצים להיות יועצי שוק הון או משכנתאות, וכך להשיג יתרון חשוב על הרבה אנשים אחרים.

קורס איכותי ומפורט

במכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בתחום הכלכלה בישראל, אפשר לקבל קורס איכותי ומפורט מאוד, אך כזה שהוא גם קצר מאוד. אם אתם מחפשים קורסים קצרים לשוק העבודה, כדאי לכם מאוד לפנות לאורין שפלטר לקבלת מידע אודות מסלולי הלימוד שלנו. במכללה יש את שורת המרצים האיכותית ביותר בארץ, בכל תחום, והם בהחלט נותנים את הערך המוסף שרוצים לקבל כאשר נרשמים לכל סוג של שירות אקדמי כמו תואר או קורס. המכללות המקצועיות צוברות תאוצה ומעניקות אפשרויות רבות כיום לאנשים רבים, שרוצים את קיצור הדרך המשמעותי הזה, אך מבלי לוותר על איכות. שוק ההון מחכה לכולם, ובאורין שפלטר אפשר להכיר אותו בצורה האידיאלית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.