לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום הוא אחד התחומים החשובים ביותר עבור חברות וסוכנויות ביטוח. תפקידו של החתם הוא לאשר או לשלול את הפוליסות המוצעות לחברות הביטוח על ידי סוכני הביטוח, בהתאם לדרישות של חברות הביטוח. מדובר במקצוע מעולה עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים. לימודי חיתום נלמדים במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו באורין שפלטר אנחנו מלמדים שני קורסים בחיתום המכשירים אתכם לעבודה בתחום, קורס חיתום עסקי וקורס חיתום פרט. בכל הקורסים שלנו במכללה אנחנו שמים דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע ומספקים עבורכם לימודים ברמה הגבוהה ביותר שניתן.

קורס חיתום פרט


קורס חיתום פרט מעניק למשתתפים ידע מקצועי נרחב בנוגע לביטוחי רכב ודירה. במהלך הלימודים תלמדו באופן פרקטי על העבודה השוטפת של החתמים, ותרכשו ידע תיאורטי מעמיק בנוגע לביטוחי רכב ודירה. הקורס מתקיים במסגרת של שנים עשר מפגשים בני חמש שעות אקדמיות למפגש והוא מורכב משני מפגשים ראשונים הסוקרים את יסודות הביטוח, ארבעה מפגשים בנושא ביטוחי רכב ושישה מפגשים בנושא ביטוחי דירה. בסיום קורס חיתום ביטוח אלמנטרי תדרשו לעבור בחינה מסכמת על כל חומר הלימודים. לימודי חיתום פרט מעניקים לכם הזדמנות לעבוד באחד התחומים המבוקשים ביותר בחברות הביטוח ולרכוש מקצוע לחיים.

 

חיתום לימודים

קורס חיתום עסקי


חתם עסקי הוא חוליה חשובה בפעילותן של חברות וסוכנויות ביטוח. החתמים אחראים על תמהיל העסקים שיבוטחו בחברת הביטוח, ועל התנאים הנדרשים עבור הביטוחים. תפקידם המרכזי של חתמים עסקיים הוא לשמור על איזון בין אינטרס חברות הביטוח לבין שירות מקצועי ואישי ללקוחות החברה.


קורס חיתום עסקים נמשך שישה חודשים במסגרת של מאה וחמישים שעות לימוד אקדמיות. הקורס כולל שני מפגשי מבוא ועשרים ושמונה מפגשים בני חמש שעות אקדמיות.

 

מעוניינים בלימודי חיתום במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל נציגי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.