לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום הוא מונח כלכלי רחב המגדיר מקצוע בתחום הביטוח, הבנקאות או שוק ניירות הערך. חתם הוא אדם המקבל את הכשרתו דרך קורס חיתום עסקי. בביטוח, חתם הוא אדם שמנתח סיכונים ומקבל החלטה לגבי כדאיות ביטוח נכס או אדם. כמו כן, חתם בביטוח עוסק בגיבוש תיק ביטוח. בבנקאות, חתם הוא אדם שמחליט על כושר הפירעון וכושר האשראי של לקוח. למעשה, החתם בודק את הלקוח, מעריך את הסיכונים עבור הבנק ומחליט על הכדאיות, או להיפך, של מתן הלוואה. בשוק ניירות הערך, חתם הוא ישות משפטית, לרוב איגוד של אנשים, המשרתת ומבטיחה את הנפקת ניירות הערך של המנפיק. המשמעות היא שהחתם מתחייב לקנות את ניירות הערך של המנפיק ולהעמידם בבורסה.

 

קורס חיתום עסקים

חיתום הוא תהליך עסקי בחברה, בו תלויה המדיניות הפיננסית של הארגון. לכן, על החתם להעריך היטב סיכונים, לחשוב על מצבים שונים קדימה כדי לחשב נכון את הכדאיות של המהלך הפיננסי, בין אם מדובר בהנפקת הלוואה או כדאיות של גיבוש והפעלת ביטוח. רק חתם מקצועי ומנוסה אשר סיים בהצלחה קורס חיתום ביטוח אלמנטרי יכול להחליט האם לאשר או לדחות את המהלך המוצע.

בהתבסס על תפקידיו האחראי ביותר של החתם, מוצעות דרישות למועמדים לתפקיד זה: ידע טוב בחוקים, הכרת השוק הפיננסי, ניסיון בעריכת חוזים וחשיבה אנליטית. למעשה הרווחיות או חוסר הרווחיות של החברה תלויה בסופו של דבר בתוצאות עבודתו. לכן, חתם יזדקק לידע מיוחד של מומחה שאותו הוא יוכל לרכוש רק בעזרת קורס חיתום אלמנטרי במחיר משתלם של מכללת אורין שפלטר, המכללה הטובה ביותר בארץ בתחום הפיננסי, אשר מאפשרת לכם לרכוש את הידע והכלים המקצועיים העדכניים ביותר. את המידע והניסיון יעבירו לכם סגל המרצים המומחים בתחום הפיננסים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.