לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום הוא הבסיס לפעולתה של כל חברת ביטוח או סוכנות ביטוח - החתמים הם אלה שעוברים על הבקשות לפוליסות שונות, מעריכים את מידת הסיכון שטמונה בכל פוליסה ובהתאם מחליטים האם לקבל את הבקשה לביטוח ואם כן, באילו תנאים ומה תהיה הפרמיה. הביקוש לחתמים וחתמות נמצא במגמת עלייה משמעותית - מגמה טבעית לנוכח הגידול בביקוש לביטוחים אלמנטריים (ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחים עסקיים, ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות ועוד). בזכות הביקוש הרב לנשות ואנשי מקצוע לתפקידי חתמות, סיכויי בוגרי ובוגרות לימודי חיתום למצוא עבודה מתגמלת גבוהים, ובפרט כשלומדים במכללת אורין שפלטר - למכללה הסכמים עם כל חברות הביטוח הגדולות כך שבמקרים רבים מוזמנים התלמידים בקורס לראיונות עבודה כבר במהלך הלימודים, מגיעים למשרה נחשבת ומתחילים להתפרנס היטב.

הקורס עצמו נמשך כ-15 חודשים במתכונת של מפגש אחד בשבוע. אין תנאי קבלה וגם אין צורך בידע מוקדם. הצוות של המכללה מסייע לכל אחת ואחד ממשתתפי הקורס להפיק את המקסימום מהלימודים, ועוד דגש חשוב במסגרת קורס חיתום אלמנטרי הוא התנסויות מעשיות, שלל סימולציות ועבודה עם התוכנות שבהן משתמשות חברות הביטוח כדי שלבוגרים יהיה קל להשתלב בעבודה האמיתית. הלימודים מיועדים למי שכבר עובדים בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח ורוצים להתקדם למשרה מאתגרת ומתגמלת, כולל בהיבט הכספי, לעובדים במחלקות ביטוח של ארגונים ותאגידים, לעובדי משרדי יבואניות הרכב וגם למי שאין לו כל זיקה לתחום הביטוח ומעוניין במשרה לטווח ארוך, בחברה יציבה ועם הזדמנויות קידום רבות.

מסלול נוסף שמוצע במכללת אורין שפלטר הוא לימודי ביטוח אלמנטרי - מסלול זה מספק הכנה מושלמת לכל הבחינות של משרד האוצר והרשות לניירות ערך, כך שכבר תוך 18-24 חודשים ניתן לזכות ברישיון סוכן ביטוח אלמנטרי. רישיון זה מאפשר להתקבל לחברת ביטוח כסוכן ביטוח אלמנטרי או להקים עסק עצמאי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.