לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

במערכת הפיננסית שלנו אנו נתקלים לא פעם בשלל שירותים פיננסיים, כאשר אחד מהשירותים הללו הוא חיתום - מכלול אמצעים להגנה על המשתתפים בבנקאות, בביטוח או בבורסה מפני הפסדים כספיים. חיתום הינו מגוון שלם של שירותים, הכולל איסוף מידע על נושאי היחסים הפיננסיים, הערכת סיכונים בעת כריתת הסכם הקשור לשירותים פיננסיים וכן בליווי העסקה עצמה בביצוע ואימות מסמכים. בהתאם לסוג השוק הפיננסי בו פועל החתם, הוא נותן המלצות על גובה ריבית ההלוואה, גובה דמי הביטוח ופרמטרים של ניירות ערך מונפקים. אם אתם סקרנים להרחיב את הידע שלכם בנושא החיתום, כיום תוכלו למצוא עבור קורס חיתום עסקי מחיר משתלם ביותר.

 

קורס חיתום אלמנטרי מחיר

במגזר הבנקאי, החיתום אינו מתבצע על ידי חברות חיצוניות, אלא על ידי עובדים מיוחדים של אותו בנק. תחומי האחריות שלהם כוללים הערכת כושר הפירעון של הלקוח:

  • לימוד היסטוריית אשראי
  • הערכת גודל ויציבות ההכנסה
  • אימות בעלות על נכס יקר ערך
  • בדיקת התחייבויות פיננסיות אחרות


הערכת פרמטרים אלו מאפשרת לחתם לקבוע ריבית הוגנת להלוואה, וכן לחשב את סכום ההלוואה המקסימלי שניתן להעניק ללקוח. מטבע הדברים, חתם בנקאי אינו יכול להבטיח את כושר הפירעון של הלקוח לאורך שנים רבות, ולכן הוא אינו נושא באחריות כספית להלוואות מאושרות. עם זאת, גורלו של הבנק תלוי בעבודתו: אם מאושרות מספר רב של ההלוואות בסיכון גבוה ללווים עם היסטוריית אשראי גרועה או הכנסות נמוכות, הרי שבתקופות של משברים כלכליים הבנק מאוים בפשיטת רגל. על כן כדי להיות חתם מוסמך, עליכם למצוא עבור קורס חיתום אלמנטרי מחיר משתלם, אשר יאפשר לכם להשקיע את כל כולכם בלימודים חשובים אלו, מבלי דאגות שוליות. מכללת אורין שפלטר מאפשרים לכם ללמוד את רזי המקצוע באופן מקצועי מטובי המרצים בארץ.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.