לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ השקעות הוא מסלול לימודי ניהול השקעות המכין אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים עבור ההסמכה. יועצי השקעות נדרשים לעבור חמישה מבחנים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך ומבחן מקצועי במקצועית א'.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם. אנחנו מייעצים לכם בנוגע לאפשרויות התעסוקה המתאימות לכישורים שלכם, ועוזרים לכם לשדרג את קורות החיים. לאחר סיום המבחנים והסטאז' שאורכו חצי שנה, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות נחשקות מהחברות הגדולות בשוק.


מכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, מעניקה לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים בתחום. מסלול לימודי יועץ השקעות שלנו הוא המקיף ביותר מבין המכללות בארץ ואנחנו גאים באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

קורס ייעוץ השקעות תנאי קבלה

יועצי, משווקי השקעות ומנהלי תיקים


יועצי ומשווקי השקעות עוברים את אותו מסלול תיאורטי השוני הוא בסטאז' הנדרש עבור ההכשרה. מנהלי תיקים נדרשים לעבור מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב' ולעשות סטאז' של תשעה חודשים. יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ליועצים אין זיקה למוצרים פיננסיים עליהם הם ממליצים, והם מחויבים לייעוץ אובייקטיבי ללקוחות. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות והם משווקים את המוצרים של מקום העבודה שלהם לבעלי רשיון אחרים כגון יועצי השקעות או ישירות ללקוחות. מנהלי תיקים עובדים במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים. מנהלי השקעות רשאים לבצע פעולות בתיקי הלקוחות מטעם ייפוי כוח שניתן להם מצידם.

הרשמה ללימודי שוק ההון


מעוניינים להירשם לקורס השקעה בשוק ההון במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.