לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ואין להם זיקה למוצרים הפיננסים עליהם הם ממליצים ללקוח. ההכשרה שלהם כוללת מעבר של ארבעה מבחנים במקצועות היסוד בנוסף למבחן מקצועי אחד. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה. היועצים אינם מוסמכים לבצע פעולות בחשבון הלקוח כל תפקידם הוא לייעץ ללקוחות בנוגע לתיק ההשקעות שלהם.

לימודי יועץ השקעות

לימודי ייעוץ השקעות מכינים אתכם למעבר בהצלחה של המבחנים, ומקנים לכם כלים עדכניים לעבודה עם לקוחות. במסגרת ההכשרה שלנו בייעוץ השקעות, תוכלו להתייעץ עימנו בכל שלב של הלימודים ובסיום המסלול נעזור לכם למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, לרשות הסטודנטים שלנו עומדת מחלקת השמה עם משרות נחשקות מחברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים המובילים ביותר בארץ.

מחפשים תפקיד מאתגר ומעניין המשלב בין השכלה פיננסית רחבה לבין עבודה עם לקוחות? אם כן, ייעוץ השקעות הוא בהחלט המקצוע עבורכם.

רוצים להירשם למסלול הלימודים שלנו בייעוץ השקעות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודים בתחום שוק ההון

הלימודים בתחום שוק ההון כוללים ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. קורס השקעות בבורסה עבור משווקים הוא אותו מסלול כמו עבור יועצי השקעות. המסלול עבור מנהלי תיקים דורש הכשרה ארוכה יותר, מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. המשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות והם משווקים את המוצרים של מקום העבודה שלהם ליועצים או באופן ישיר ללקוחות. מנהלי תיקי השקעות יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוחות בהתאם לייפוי כוח שניתן על ידי הלקוח. בהתאם לכך, למנהלי השקעות יש שיקול דעת מלא בנוגע לכל הפעולות המתבצעות בחשבון. מנהלי השקעות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.