לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

איך יודעים באילו מניות כדאי להשקיע? איך יודעים כיצד להעריך את הסיכון וכיצד לנצל הזדמנויות? שוק ההון מאפשר לרבים הזדמנויות מעולות לתשואה גבוהה, לניצול מקסימלי של הכסף הפנוי העומד לרשותם. אבל צריך כמובן לדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה. קורס שוק ההון אונליין מקצועי שמכשיר אתכם להשקעות בשוק ההון, מקנה לכם את כל הכלים לעשות זאת בצורה המתאימה. במהלך הקורס תלמדו על כל שיטות ההשקעה המרכזיות בשוק, ועל האפשרויות העומדות לפניכם כמשקיעים. תלמדו איך לשלב מספר אסטרטגיות קנייה ומכירה, ואיך לקרוא את מפת השוק בצורה נכונה.

קורס השקעה בשוק ההון


אחד הדברים המשמעותיים ביותר בשוק ההון הוא התאמת ההשקעה למשקיע. חלק מהמשקיעים אוהבים לקחת סיכונים וחלק מסתפקים בהשקעות סולידיות עם תשואה נמוכה. קורס מתאים בשוק ההון, מאפשר לכם למצוא את האפיקים ההולמים ביותר את הכישורים שלכם ואת האופי שלכם כמשקיעים. בהתאם לכך תוכלו לנצל בצורה נכונה את הכסף הפנוי העומד לרשותכם ולהגדיל את מקורות ההכנסה השוטפת שלכם.


שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס השקעות נדל״ן מיוחד בהשקעות בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות. הקורס מתקיים ללא דרישות מוקדמות והוא מכין אתכם בצורה מלאה לעולם ההשקעות. מתכונת הלימודים בנויה על לימוד מעשי המכוון כל אחד מהסטודנטים אל אפיקי ההשקעה המתאימים עבורו. היחס האישי והלימוד המעשי הם המוטו שלנו במכללה.


הקורס שלנו מועבר על ידי מרצים של המכללה המתמחים בהעברת ידע תיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן בשיתוף עם מרצים מן החוץ, אנשי מקצוע שבאים מהשטח. השילוב בין שני סוגי המרצים מקנה לכם את הטוב ביותר בשני העולמות.


מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא ואת המידע הנדרש אודות ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.