לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יסודות הביטוח הוא אחד מקורסי ההכנה הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. המבחנים במקצועות היסוד כוללים את יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה ומימון וסטטיסטיקה. לאחר סיום של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה. מחיר קורס יסודות הביטוח נקבע בהתאם למסלול הלימודים.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במתכונת פרונטלית ודיגיטלית


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית. אצלנו תוכלו ללמוד מסלול לימודים מלא בביטוח פנסיוני ואלמנטרי במתכונת דיגיטלית מלאה! לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללה מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה בתחום. מסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי ופנסיוני הוא המסלול המקיף ביותר מבין כל המכללות בארץ, ואנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

עלות קורס יסודות הביטוח

 

עבור מי מתאים מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי?


מסלול לימודי ביטוח אונליין, מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להתמקצע בתחום, ולעבור בהצלחה יתרה את המבחנים הנדרשים עבור ההסמכה. הלימודים מתקיימים ללא תנאים מוקדמים והם נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. הלימודים במכללה מתקיימים במתכונת פרקטית והם כוללים סימולציות ותרגולים רבים כולל פתרונות של כל התרגילים. במהלך הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ולאחר הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות שלנו עם הצעות עבודה מעולות מחברות ביטוח וסוכנויות מובילות מכל רחבי הארץ.

הרשמה ללימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי


מעוניינים להירשם למסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני או אלמנטרי. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.