לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יסודות הביטוח, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של משרד האוצר. במסגרת הקורס, לומדים הסטודנטים במסלול יועץ או משווק פנסיוני או מסלול של סוכן ביטוח כללי. בשביל להשלים את התעודה, על הסטודנטים כמובן לעבור מבחנים נוספים, וללמוד עוד קורסים במקצועות היסוד, כלכלה מימון וחשבונאות. היתרון הגדול אצלנו במכללה, היא היכולת ללמוד את כל תחומי היסוד ואז לקבל את ההחלטה. אתם יכולים להתחיל במסלול משולב, ואז לבדוק האם אתם מעוניינים להיות יועצים ומשווקים פנסיוניים או סוכני ביטוח אלמנטרי. בכל מקרה אתם גם יכולים לרכוש השכלה בשני התחומים, ולשלב ביניהם בעבודה.

מחיר קורס יסודות הביטוח, תלוי כמובן במסלול שבו אתם בוחרים. בכל מקרה אנחנו דוגלים במחירים שווים לכל נפש. כל סטודנט שמעוניין ללמוד אצלנו במכללה, יכול בהחלט להשתלב באחד מהקורסים שלנו. בסיום הלימודים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. בעזרת פורטל המשרות העשיר שלנו, תוכלו בקלות להשתלב בתעסוקה, מיד עם סיום הקורס. האופציות השונות תלויות במסלול שנבחר וברצון לעבוד כעצמאי או במסגרת הבנקים או בחברה מתאימה. אנחנו מספקים עבורכם את כל הכלים הנדרשים, בשביל להגיע אל ההחלטה הנכונה.

 

הדרך הנכונה להכשרה המתאימה

בשביל לקבל את ההחלטה בנוגע למסלול המתאים, הקמנו עבורכם מערך של שירותי ייעוץ לסטודנט. בעזרת הצוות המקצועי שלנו, אנחנו עוזרים לסטודנטים לבחור את המסלול הנכון. כמו כן במהלך הלימודים, אתם יכולים להיעזר ביועצת הלימודים שלנו, בכל זמן נתון.
הדרך הנכונה להכשרה המתאימה, היא קודם כל להתחיל את הלימודים. במהלכם תקבלו את כל הסיוע הנדרש, בשביל למצוא את המסלול המתאים בין אם תרצו להתמקד בייעוץ, השקעות או לימודי ביטוח אלמנטרי. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת. בסיום הלימודים אנחנו מלווים אתכם עד למציאת העבודה. אצלנו תקבלו מעטפת כוללת, עד להשתלבות מלאה במעגל התעסוקה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.