לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני הביטוח האלמנטרי אחראים על כל ביטוחי התאונות והרכוש כולל רכוש פרטי ועסקי, תאונות אישיות וביטוח נסיעות לחו"ל. בשביל לעבוד בתחום, אתם צריכים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר הכוללת שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים עבור סוכני ביטוח, מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. מדובר בלימודי רישיון סוכן ביטוח הכנה לכל הקורסים הדרושים לצורך ההסמכה, כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מלא לצורך הכנה לבחינות, בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות. הזמן הנדרש לסיום המסלול הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. הלימודים מורכבים מארבעה קורסי הכנה למקצועות היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני קורסים לימודי סוכן ביטוח פנסיוני עבור המבחנים המקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. מסלול הלימודים שלנו מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לבחירה של הסטודנט.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי

מסלולי לימוד נוספים בתחום הביטוח


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולי לימוד נוספים בתחום הביטוח הפנסיוני וקורסים מקצועיים עבור רפרנטים וחתמי ביטוח. המסלול הפנסיוני מורכב גם הוא משישה קורסים, ארבעת הקורסים במקצועות היסוד הם אותם קורסים בשתי ההכשרות הפנסיונית והאלמנטרית, המבחנים המקצועיים בביטוח פנסיוני הם מקצועית א' וגמר פנסיוני. ההכשרה עבור רפרנטים וחתמים היא חלק ממסגרת ההכשרות קצרות התווך שלנו בתחום הביטוח. הלימודים בתחומים הללו לוקחים כמה חודשים בלבד ובסיומם תוכלו להתחיל בעבודה בתחום. רפרנטים וחתמי ביטוח הם מהמקצועות המבוקשים ביותר בכל הסוכנויות וחברות הביטוח השונות ברחבי הארץ.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מכינים אתכם בצורה מלאה לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם התעסוקה. סוכני ביטוח אלמנטרי מעניקים שירות כולל ומקיף בתחום לאלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים מטפלים בכל הביטוחים הקשורים לרכוש ופגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחים כגון ביטוחי רכב ודירה וביטוח נסיעות לחו"ל.


במהלך ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים תדרשו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח וסטטיסטיקה ומימון. כמו כן, תדרשו לעבור שני מבחנים מקצועיים ולעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר הלימודים תוכלו להשתלב בקלות בעבודה בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הלימודים מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לבחירת הסטודנט.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, תנאי קבלה


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין לעבוד בתחום מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בתחום. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במסגרת הלימודים במכללה אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות.


המטרה שלנו היא לעזור לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ולמצוא את הסטאז' המתאים ביותר עבורכם. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, הרשמה ללימודים


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול לימודי ביטוח באזור הצפון? רוצים להירשם ללימודים במכללה? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפנות אל יועצי הלימודים שלנו. במסגרת שיחת הייעוץ תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על הקורס ועל מועדי ההרשמה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.