לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מעוניינים לעבור את המבחנים עבור שוק ההון בהצלחה? אנחנו ממליצים לכם על קורסי ההכנה שלנו במכללת אורין שפלטר. לימודי תעודה שוק ההון כוללים הכנה לכל המבחנים הנדרשים עבור ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. במסלול עבור ייעוץ ושיווק השקעות תדרשו לעבור חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. במסלול עבור מנהלי תיקים תדרשו לעבור מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. במסגרת הלימודים אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים.

קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות


בנוסף להכשרה שלנו עבור המבחנים הנדרשים בשוק ההון, אנחנו מלמדים הכשרות מקצועיות קצרות טווח עבור אלו מכם המעוניינים להשקיע בשוק ההון. אחד הקורסים המרתקים שלנו מתמקד בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות. קורס השקעה בשוק ההון מקוון אותו ניתן ללמוד בכל זמן בהתאם לנוחיות הסטודנט. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להבין איך שוק ההון עובד, לצרכים פרטיים או לצרכי השקעה.

 

לימודי שוק ההון המלצות


שוק ההון מלווה אותנו לאורך כל החיים, החל מחסכונות הפנסיה שלנו, דרך קרנות השתלמות, פיקדונות ועד כספים נזילים שניתן להשקיע אותם ולקבל תמורתם תשואה הוגנת. בהתאם לכך, כל אדם המנהל משק בית, קטן כגדול, רצוי כי ידע להתנהל בצורה מושכלת עם מערך הכספים והנכסים שברשותו על מנת לדאוג לעתידו ולעתיד בני המשפחה.


קורס שוק ההון למתחילים שלנו מתמקד גם בכל הנושא של השקעות אלטרנטיביות בדגש על ההשקעות הנפוצות ביותר כיום בשוק, כמו נדל"ן, הלוואות P2P, אנרגיה ומטבעות דיגיטליים. המטרה שלנו היא לאפשר לכם לבנות תיק השקעות מגוון שישרת אתכם עבור השקעות מניבות בתחום שונים.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מעוניינים להירשם ללימודים במכללה שלנו? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.