לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תחום פופולארי

המסתורין שבשוק ההון מושך אליו הרבה מאוד אנשים, שהיו רוצים לשדרג את ההכנסה ואת החיים של המשפחה שלהם. הכניסה לשוק ההון פתוחה לכולם, אך רק מי שמקבל את ההכשרה הנכונה יכול להיכנס לעובי הקורה ולייצר הכנסה לו ואף ללקוחות שלו, אם יבחר בדרך הייעוץ. במכללה המקצועית של אורין שפלטר מעניקים לימודי תעודה שוק ההון בתוך מסלולים מרתקים ופרקטיים מאוד. מסלול ההשקעות הוא מבוקש, וכולל לימודי יסוד וסטאז'ים בתי ההשקעות ובבנקים הגדולים בארץ.

בסופו של דבר, לאחר מבחני הלשכה ברשות לניירות ערך, אליהם מתכוננים במהלך התואר, ניתן לקבל הסמכה רישיון בתור יועץ השקעות או מנהל תיקי השקעות בצורה די מהירה, ולהשתלב בתחום רווחי ויוקרתי. 

לימודי תעודה שוק ההון

אמנם במאה ה-21 תואר אקדמי נהנה ממעמד יוקרתי מאוד, אולם ישנן משרות איכותיות רבות שניתן להגיע אליהן גם ללא לימודים ממושכים ותובעניים. כשמחפשים לימודי תעודה שוק ההון הוא מקום מצוין לעשות זאת - ובפרט מומלץ מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של אורין שפלטר, שמוביל לקבלת רישיון לעסוק במשרות מבוקשות אלה בפרק זמן קצר (ניתן להשלים את כל הדרישות גם תוך שנה וחצי עד שנתיים). עוד יתרון של לימודים אלה על פני לימודי תואר הוא שאין דרישות קבלה כך שלא מתבזבז זמן יקר על שיפור הבגרויות או הכנה לפסיכומטרי, ובעצם כל אחד וכל אחת יכולים להפוך ליועצי השקעות או למנהלי תיקי השקעות ולזכות במשכורות גבוהות ובתעסוקה יציבה לטווח הארוך.

המסלול הנ"ל כולל 5 או 6 קורסים. עבור מי ששואף לעבוד בייעוץ השקעות ולהיות יועץ השקעות או משווק השקעות הדרישות הן מעבר מבחנים בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית וניתוח ניירות ערך. מנהלי תיקים מחויבים להצליח במבחנים הנ"ל ובעוד מבחן ייעודי בניהול תיקים. את כל הבחינות עורכת הרשות לניירות ערך - ובאורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסים שמספקים הכנה מושלמת אליהן.

ראשית, כל המרצים בכל הקורסים נבחרו על סמך הניסיון הספציפי שלהם בהוראת המקצועות הרלוונטיים ועוד פרמטר הוא אחוזי ההצלחה של תלמידיהם. שנית, בכל הקורסים מקבלים התלמידים חומרי עזר שמאפשרים לחזור בבית על כל נושא שמתקשים בו ולהשתפר. מרכיב שלישי בהכנה האופטימלית הוא אתר אינטרנט ובו שפע שאלות ותרגילים דומים לאלה שיופיעו במבחן ולצידם פתרונות ברורים עם הסברים מלאים, והמרכיב הרביעי הוא הליווי האישי והצמוד לכל תלמיד.

לאחר מעבר כל הבחינות וכן הסטאז' (שנמשך חצי שנה וניתן ללמוד אותו כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות), תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר - החברה מתמחה בהשמה בתחום הפיננסי, ותסייע גם לכם להגיע למשרה האידיאלית עבורכם בפרק זמן קצר במיוחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.