לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


תיווך נדל"ן הוא מקצוע לכל דבר ועניין! בשביל לעבוד בתחום תצטרכו לעבור מבחן מטעם רשם המתווכים. מתווכי נדל"ן עובדים עם לקוחות פרטיים או עסקיים ועוזרים להם בכל שלבי התהליך של מכירה או קנייה של דירות והשכרת נכסים. המתווכים מעריכים את שווי הנכס, מציגים אותו ללקוחות פוטנציאליים וסוגרים את העסקה עבור הלקוח.


קורס תיווך נדל"ן מכין אתכם בצורה מלאה לבחינה של רשם המתווכים. קורס נדלן למתחילים שלנו במכללת אורין שפלטר מונה חמישה מפגשים בני שלוש וחצי שעות למפגש. במסגרת הקורס תלמדו את כל החומר הנדרש עבור הבחינה ותרכשו ידע תיאורטי נרחב בתחום. הקורס שלנו מתאים במיוחד עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתיווך נדל"ן ולפתח קריירה מוצלחת בתחום.

 

קורס תיווך נדל

 

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר מלמדת, בנוסף לקורס תיווך נדל"ן, קורס ייחודי בהשקעות נדל"ן. הקורס מתאים עבור כל אחד המעוניין להבין איך מתבצעים עסקאות נדל"ן בפועל. במהלך הקורס תלמדו על כל העסקאות המתבצעות כיום בעולם הנדל"ן ועל כל התחומים הנלווים הרלוונטיים לתחום. במהלך הלימודים תלמדו על כל התחום המשפטי הקשור לנדל"ן ועל מיסוי ומימון נדל"ן. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע תיאורטי ופרקטי נרחב, שיעזור לכם לבצע בעתיד השקעות מניבות בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורם. קורס תיווך נדלן אונליין שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

מעוניינים להירשם ללימודי נדל"ן במכללה?


מעוניינים להירשם ללימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר? רוצים לעבור את הבחינה עבור רשם המתווכים בהצלחה? או אולי להירשם לקורס השקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.