לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס השקעות נדל"ן למתחילים במכללת אורין שפלטר, מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס אינו דורש ידע בסיסי, והוא מיועד עבור כל מי שמתעניין בעולם השקעות הנדל"ן, לצורך השקעה אישית, פרויקט יזמי או ייעוץ לאחרים.


בשביל להשקיע בנדל"ן בצורה חכמה, צריך להכיר לעומק את כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק, ולמצוא את אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורכם. בנוסף לכך, עליכם לשלוט בתחומים משיקים לתחום הנדל"ן כגון משפט, מיסוי ומימון. במהלך הקורס שלנו נעבור אתכם על כל מערכת המושגים הנדרשת להבנת התחום, ונתמקד בעסקאות החשובות ביותר בעולם הנדל"ן, נלמד על עסקאות אקזיט, פליפ, נדל"ן יזמי ועוד עסקאות נוספות אחרות.


קורס השקעות נדל״ן אונליין שלנו מתמקד בצד המעשי של המקצוע ומקנה לכם סט כלים עדכני להשקעות מניבות. בהתאם לכך, במהלך הלימודים נתמקד במקרי בוחן כולל ניתוח של עסקאות. המרצים שלנו הם כולם אנשי מקצוע מעולם הנדל"ן ותחומים משיקים עם ניסיון שמגיע מן השטח. בנוסף לכך, כל המרצים עוברים הכנה להוראה במכללה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בהשקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

קורס נדל

מסלולי לימוד במכללת אורין שפלטר


מסלולי הלימוד שלנו במכללת אורין שפלטר מכילים קורסים והכשרות קצרות תווך, וקורסי הכנה למבחנים בביטוח ושוק ההון. הקורסים וההכשרות המעשיות שלנו בתחום הנדל"ן והמשכנתאות ובתחומים נוספים, מכינים אתכם בצורה מהירה להשתלבות במעגל העבודה. בנוסף לכך, יש לנו מסלול מיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, המכין אתכם לכל ששת המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשוק ההון יש לנו קורסי הכנה למבחנים עבור יועצים משווקים ומנהלי תיקים.

קורס השקעות ומינוף נדל"ן למתחילים המוצע על ידי מכללת אורין שפלטר, פתוח עבור כל אחד שמתעניין בתחום. על מנת להשתתף בקורס אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים. הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להכיר את תחום הנדל"ן לצורך השקעה אישית, או אם הנכם רוצים להפוך ליזמים או יועצים. מדובר בקורס בסיסי המקנה לכם את כל הידע הדרוש להשקעות מניבות, כולל מציאת נכסים במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק.

קורס נדל

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר


על מנת לבצע השקעות נדל״ן חכמות שיוכלו להניב רווחים, חשוב להבין את הרבדים השונים של ההשקעה. קודם כל, עליכם להכיר את כל סוגי העסקאות הקיימות. לאחר מכן, עליכם להבין את הסוגיות הקשורות לתחומי המשפט, המיסוי והמימון. משתתפי הקורס ילמדו את כל המושגים הנדרשים להבנת התחום בדגש על סוגי העסקאות החשובים ביותר בעולם הנדל"ן של ימינו, לרבות עסקאות פליפ, אקזיט, נדל"ן יזמי ועוד.


קורס נדל״ן למתחילים שם דגש על האספקטים המעשיים של התחום, ומקנה לכם סט כלים פרקטי לשם ביצוע השקעות מניבות. במסגרת הקורס, המשתתפים מבצעים ניתוח של עסקאות, מה שמקנה להם את הביטחון הדרוש לשם ביצוע השקעות נדל״ן עצמאיות. מרצי המכללה הינם אנשי מקצוע שבאים מן השטח.


הרשמה ללימודים במכללה

בתהליך ההרשמה ללימודים במכללה, תקבלו מידע מפורט על המסגרת של הקורס כולל סילבוס מפורט עם כל הנושאים הנלמדים בקורס. כמו כן, אתם תמיד יכולים להתייעץ איתנו בנוגע למסגרת הלימודים המתאימה עבורכם, פרונטלית או דיגיטלית.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בהשקעות נדל"ן, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.