לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורסים מקצועיים אונליין, הפכו בשנתיים וחצי האחרונות לחלק אינטגרלי מתוכנית הלימוד של מכללות ואוניברסיטאות רבות ברחבי הארץ. בהתאם לכך, מסלולי לימוד רבים עברו למתכונת מקוונת, וההשקעה בטכנולוגיה מתקדמת הופכת את הקורסים לאטרקטיביים ויעילים במיוחד. כיום באמצעות המערך המקוון ניתן לעקוב באופן ישיר אחר תוצאות הסטודנטים, ולבצע הערכה בכל שלב נתון, ברוב הפלטפורמות משובצים תרגולים רבים ואפשרות לצפות בכל הסרטונים של הקורס בכל זמן שנוח לכם. במכללת אורין שפלטר אנחנו עובדים עם מערך מקוון כבר שנים רבות וכיום אנחנו מלמדים קורסים רבים במתכונת מקוונת, אחד המבוקשים שבהם הוא קורס השקעות נדל"ן.


קורס השקעות נדל"ן מומלץ מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לניתוח של עסקאות ולהשקעות בטוחות. הקורס אינו דורש ידע מוקדם והוא מתאים עבור כל מי שמתעניין בהשקעות נדל"ן לטובת פרויקט יזמי, ייעוץ לאחרים או השקעות אישיות. במהלך הקורס נתמקד בצד המעשי של המקצוע ונקנה לכם כלים מעשיים להשקעות מניבות וידע מעמיק בכל הנושאים הרלוונטיים.

 

קורס נדל

קורסים והכשרות מעשיות בזמן קצר


במכללת אורין שפלטר, יש לנו שורה ארוכה של קורסים והכשרות מעשיות בזמן קצר, שאינם דורשים רקע מוקדם. יש לנו קורסים עבור יועצי משכנתאות ויועצי נדל"ן, ועבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמי ביטוח. בנוסף לכך יש לנו קורס ייעוץ פרישה עבור סוכני ביטוח, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה, ועוד שורה ארוכה של קורסים מקצועיים. כל הלימודים במכללה מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן עם צוות הוראה מעולה, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

בנוסף לקורס השקעות נדל"ן אנחנו מלמדים קורס הכנה לבחינה של רשם המתווכים בדיני מקרקעין, עבור סטודנטים המעוניינים לעבוד בתיווך נדל"ן. קורס תיווך נדל"ן אונליין מאפשר לכם ללמוד את כל החומר הנדרש עבור הבחינה בזמן הפנוי שלכם. הקורס מתאים במיוחד לאנשים עסוקים שאינם יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים במכללה. במהלך קורס לימודי תיווך נדל"ן נעבור אתכם לעומק על כל הנושאים של הבחינה ונקנה לכם סט כלים עדכני ופרקטי לעבודה בתחום.

לימודי ביטוח ושוק ההון במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית. אנחנו מתמחים במיוחד בתחום הביטוח ושוק ההון, ומאפשרים לכם להכין את עצמכם בצורה מלאה לבחינות הנדרשות בתחום. לימודי ביטוח מתקיימים במסלול הפנסיוני והאלמנטרי והם כוללים שישה קורסי הכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים בשוק ההון כוללים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המסלול של ייעוץ ושיווק השקעות, חמישה קורסים סך הכל, ועוד קורס נוסף עבור ההכשרה בניהול תיקים.

הרשמה ללימודים במכללה ותנאי קבלה


לימודי ביטוח ושוק ההון מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, אין צורך בפסיכומטרי לשם הרשמה למסלול הלימודים. הלימודים מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם שרואה את עצמו עובד כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני, יועץ או משווק השקעות ומנהל תיקים. בתחום הפנסיוני, תוכלו לעבוד כיועצים או משווקים בהתאם להעדפות המקצועיות שלכם. בנוסף למסלול המלא עבור סוכני ביטוח אנחנו מלמדים גם קורסים והכשרות קצרות עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמי ביטוח עסקי ורפואי.


מעוניינים להצטרף אלינו ללימודי ביטוח ושוק ההון? צרו עמנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.