לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ניהול השקעות מכינים אתכם למבחנים הנדרשים עבור ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל הקורסים להכשרה מקצועית ההכנה הנדרשים עבור המבחנים ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. במסלול עבור ייעוץ ושיווק השקעות תדרשו לעבור חמישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. המסלול עבור ניהול תיקים דורש עוד מבחן מקצועי אחד וסטאז' של תשעה חודשים. לאחר סיום של כל המבחנים בהצלחה תוכלו בקלות להשתלב בעבודה בתחום.

במה עובדים יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים?


יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ומספקים שירות אובייקטיבי ללקוח. המשווקים עובדים בדרך כלל בבתי השקעות ומשווקים את המוצרים של בית העסק ליועצי השקעות או ישירות ללקוחות. מנהלי תיקים רשאים לבצע פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח בהתאם ליפוי כוח שניתן להם מצידו.

 

לימודי ניהול השקעות

 

עבור מי מתאימים הלימודים?


לימודי ייעוץ שיווק וניהול השקעות מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין בתפקיד מאתגר יוקרתי ויציב בשוק ההון. לימודי יועץ השקעות מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים ובסיום ההכשרה המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. הלימודים מתקיימים ללא תנאים מוקדמים והם מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד! הלימודים מתאימים גם עבור אלו מכם שמעוניינים לעבוד כעצמאים ולפתוח עסק בתחום שיווק וייעוץ השקעות או ניהול תיקים.

איך נרשמים ללימודי שוק ההון?


רוצים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים שלנו? מעוניינים להירשם ללימודי תעודה שוק ההון במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעזור לכם עם ההרשמה. היועצים שלנו גם יתנו לכם מידע מדויק על מסלול הלימודים ויעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.