לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא כיום היא אחת הדרכים הנפוצות עבור משפחות להשיג בית. אך התנאים לקבלת משכנתא משתנים מבנק לבנק, ולא תמיד האזרח הפשוט מבין את כל האותיות הקטנות המסתתרות מאחורי המספרים הנמסרים על ידי הפקידים. לקוחות פוטנציאליים אינם מסוגלים לפעמים להבין את המוזרויות של שוק שירותי המשכנתאות. כל פעולה חסרת מחשבה כרוכה בעלויות נוספות. ביקור אצל יועץ משכנתאות היא הבחירה המושכלת הטובה ביותר שניתן לקבל להתאמת תוכנית משכנתא בתנאים נוחים אשר גם תחסוך בעלויות.

יועץ משכנתאות מקצועי אשר נמצא כבר אחרי קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מומלץ מתווך בין ארגון בנקאי ללקוח. הוא נותן שירותים לבחירת תכנית משכנתא מתאימה ללווה תוך התחשבות ברצונותיו ואפשרויותיו ועוזר בניירת. יועצים אישיים מסייעים לעבור את תנאי הסף בבקשת המשכנתא, גם אם הלקוח אינו עומד בתנאי הבנק. שיתוף פעולה בין הלווה ליועץ משכנתאות מומחה עבור הלווה מאפשר את הגדלת סיכויי אישור המשכנתא. אך גם לבנקים מועיל לשתף פעולה עם יועצי משכנתאות כדי להגדיל את מספר ההלוואות המונפקות מבלי להוריד את רף הדרישות ללקוחות.

 

קורס יועצי משכנתאות מומלץ

יועץ משכנתאות המסיים את קורס יועץ משכנתא מומלץ של אורין שפלטר רוכש את הידע והניסיון הנחוץ לו כדי ללוות את לקוחותיו עם הכלים והידע המעודכנים ביותר. חלק מהמיומנויות הנרכשות בעזרת קורס יועצי משכנתאות מומלץ של אורין שפלטר הן:

  • חיסכון ללווה של זמן וכסף;
  • להגדיל את הסיכויים לקבל משכנתא;
  • צמצום הזמן לבחינת הבקשה.
  • בחירת תוכנית משכנתא מתאימה ללקוח;
  • העברה לבנק של מסמכי הלווה הדרושים לרישום המשכנתא;
  • מילוי התחייבויות חוזיות כלפי הלקוח.


הייחודיות של קורס משכנתאות מומלץ של אורין שפלטר הוא קבלת תעודה משולבת אשר מאפשרת לכם לא רק ללוות לקוחות פוטנציאליים בתהליך קבלת המשכנתא שלכם, אלא לשמש גם כמגייסי אשראי. כך שאין פה מקום להתלבטות, אורין שפלטר הוא המקום הנכון לרכישת הידע הנחוץ לייעוץ משכנתאות.

קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר הוא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע בחמישה עשר מפגשים בלבד, בני ארבע שעות למפגש. הקורס שלנו מתקיים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית והוא מספק עבורכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים, בשביל להעניק ללקוחות שלכם שירות ברמה הכי גבוהה שניתן. במהלך הקורס תתנסו בפועל בעבודה באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, תתלוו לפגישה בזמן אמת עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו מלמדים אתכם איך הדברים נראים בפועל, ומקנים לכם ידע תיאורטי ופרקטי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.

 

קורס יועצי משכנתאות מומלץ

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. חלק מהיועצים עובדים גם כעצמאים ישירות מול הלקוחות. התחום מתאים במיוחד עבור כל אחד ואחת מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס ואטרקטיבי ולעבוד בתחום. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים. כמו כן, לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים מתאימים גם לאנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. מדובר בתוספת משמעותית להכנסה החודשית על ידי רכישת לקוחות חדשים ומתן שירות נוסף ללקוחות קיימים.


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים. בהתאם לכך, קורס ייעוץ משכנתאות במכללה הוא אחד הקורסים המקיפים ביותר בתחום, והוא מועבר על ידי טובי המרצים, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

קורס ייעוץ משכנתאות במחירים מעולים! אז למה אתם מחכים?


מעוניינים לקבל הצעת מחיר על קורס ייעוץ משכנתאות פרונטלי או דיגיטלי? רוצים להירשם ללימודים במכללה? אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.