לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בעשרים השנים האחרונות נוספו עשרות מקצועות חדשים לשוק העבודה. אחד המקצועות המבוקשים ביותר שנוספו הוא יועץ משכנתאות. כיום, כל מי שמעוניין לרכוש נכס צריך את עזרתו של יועץ מקצועי, בשביל לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר, עבור הצרכים שלו ושל בני המשפחה.


היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה לבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם. יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים וכעצמאים. במסגרת העבודה הם צריכים להכיר את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק המשכנתא, ולהיות מסוגלים לבצע את כל החישובים הנדרשים. בנוסף לכך, עליהם להיות בקיאים בכלכלת המשפחה ולהתאים את התחשיב שלהם ליכולות הפיננסיות העתידיות של הלקוח.


בהתאם לתקנות הקיימות כיום, אין הכרח לעבור הכשרה בייעוץ משכנתאות, אין צורך במבחנים מטעם המדינה. אבל בפועל, רק יועצים שעברו הכשרה מתאימה במכללה מוכרת, יתקבלו בזרועות פתוחות לעבודה. קורס משכנתאות מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות ומאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש. כאשר אתם באים לבחור קורס יועץ משכנתא מתאים אתם צריכים קודם כל לעבור על הרזומה של המכללה ועל מסלול הלימודים ולבדוק שאתם מקבלים הכשרה מלאה לעבודה בתחום.

קורס משכנתאות מומלץ

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מעבירים כבר שנים רבות קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ מקצועי. במהלך הקורס תתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. בנוסף לכך, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים ביותר בארץ. אנחנו עובדים עם המרצים הטובים ביותר בתחום, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועובדים בפועל בתחום המשכנתאות ובתחומים פיננסיים משיקים.


רוצים לקבל את סילבוס הקורס המלא? מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.