לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסים והכשרות מקצועיות עבור סוכני ביטוח. אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה הוא קורס תכנון פנסיוני ופיננסי, שנועד להעמיק את הידע שלכם כסוכנים ולעזור לכם למצוא לקוחות חדשים לבית העסק.


בשנים האחרונות העמלות על עסקאות של סוכני ביטוח נשחקו בהדרגה והרגולציה בתחום מקשה על הסוכנים לעבוד בצורה מהירה. בהתאם לכך, הקורס שלנו מתמקד בכל הדרכים האפשרויות להגדלת ההכנסה. תכנון פיננסי עוזר לכם להבין את יחסי הכוחות המתקיימים בשוק ולחזק את הקשר עם הלקוח. קורס תכנון פרישה מעניק לכם סט כלים עדכני בשביל לספק ללקוחות שלכם את המטרייה הביטוחית המושלמת עבורם.

 

קורס תכנון פיננסי לסוכני ביטוח

תכנון פנסיוני ופיננסי מה לומדים בקורס?


במסגרת הלימודים שלנו בביטוח, המכללה מעבירה קורס מיוחד עבור סוכני ביטוח, קורס תכנון פנסיוני ופיננסי המאפשר לכם להעמיק את הידע המקצועי הנדרש לעבודה בתחום. בעקבות התחרות ההולכת וגדלה בין חברות וסוכנויות הביטוח השונות והקושי למצוא לקוחות חדשים לבית העסק, רק מקצוענים אמיתיים יכולים באמת לשרוד בתחום, ולהגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.


במהלך קורס תכנון פיננסי תלמדו על כל מוצרי החסכון ארוכי התווך, קופות הגמל, ביטוחי המנהלים וקרנות הפנסיה, ועל המוצרים הפיננסיים הזמינים להשקעה. כמו כן, נתמקד בהתאמת המוצר הטוב ביותר ללקוח מבין כל המוצרים המשווקים כיום בשוק. המטרה שלנו היא ללמד אתכם את כל הכלים המקצועיים הנדרשים, בשביל לצמוח מבחינה מקצועית ולהגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות של בית העסק. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים מתחום הביטוח שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של קורס תכנון פרישה אינטרנטי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.