לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פנסיוניים מספקים שירות אובייקטיבי לאלפי לקוחות מדי שנה. היועצים עובדים במסגרת בתי השקעות, הבנקים או כעצמאים ועוזרים ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם. היועצים מחזיקים ברישיון מטעם משרד האוצר ורשות ההון, והם מקבלים תשלום ישירות מהלקוח או במידה והם עובדים כשכירים, משכורת חודשית מבית העסק שבו הם מועסקים.


ההכשרה עבור יועצים פנסיוניים היא אותה הכשרה כמו עבור משווקים או סוכני ביטוח והיא לוקחת בערך שנתיים. ההכשרה כוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה תצטרכו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, כלכלה ויסודות הביטוח בנוסף לשני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. מסלול לימודים לגמר פנסיוני הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות, והוא מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לכל המבחנים הנדרשים.


מחפשים תפקיד מאתגר ואיכותי? תפקיד המשלב בין עבודה עם לקוחות לניהול פיננסי? ייעוץ פנסיוני יכול בהחלט להתאים עבורכם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים ועל אפשרויות התעסוקה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

קורס יועץ פנסיוני עלות

מסלולי לימודים בתחום הביטוח


מסלולי קורס ייעוץ פנסיוני אונליין בתחום הביטוח כוללים את המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. במסגרת המסלול הפנסיוני, אנחנו מכשירים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים עבור יועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. במסגרת המסלול האלמנטרי, הקורסים שלנו מכינים אתכם למבחנים הנדרשים עבור עבודה כסוכן ביטוח. סוכני הביטוח האלמנטריים אחראים על כל ביטוחי הרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הלימודים אצלנו מעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות, ובסיומם ובסיום הסטאז' המתאים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.