לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

היחס של אנשים להפרשות הפנסיוניות משתנה עם השנים, בהתאם להבנה של עד כמה הנושא חשוב. אנשים צעירים לא חושבים כל כך קדימה והיו רוצים להגדיל את הנטו כדי להתמודד עם הקשיים הכלכליים איתם הם נתקלים ביום יום, ובהמשך הדרך, כאשר מתבגרים, מבינים את הצורך בקופות פנסיה טובה ואיכותיות על מנת להבטיח את העתיד לקראת גיל פרישה. למרות החשיבות, אנשים רבים לא מבינים שבכל נושא הפנסיה, הם לא חייבים להיות פאסיביים, אלא לנצל את כוח הצרכנות שלהם ולהשיג את העסקה הכי טובה עבורם. דברים אלו נלמדים במסלול לימודי ייעוץ פנסיוני במכללה אשר מכשיר ומלמד בצורה נוחה ויעילה את כל רזי המקצוע בתחום ומעניק לכם ידע וכלים להשתלבות בו.

עסקה טובה היא כזו בה העמלות והתשלומים הם נמוכים במיוחד, כך שסכום גדול באופן יחסי, נשאר אצלכם בקופה. חשוב להתייעץ עם יועץ פנסיוני טוב, שיידע לכוון אתכם לעסקה הטובה ביותר בהתאם למצבכם המשפחתי והיכולות הכלכליות שלכם. מדובר בתחום מרתק אליו הרבה אנשים רוצים להיכנס. כדי להיכנס לתחום, חשוב לקבל את ההכשרה הנכונה, כפי שמעניקים במכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר מציעה קורסי לימודים רבים אשר מאפשרים לקבל רישיון ביטוח פנסיוני. עם מסלול טוב ומתאים, מקבלים את סט הכלים הנכון לעבודה בתחום, ובמיוחד אם מדובר בקורס אונליין.

ניצול טכנולוגי מקסימלי

קורס ייעוץ פנסיוני אונליין במכללת אורין שפלטר מעניק את המענה המושלם שרוצים ללמד בקצב שלהם ובזמן הנכון להם. הקורס כולל תוכן מתקדם, עדכני ומתעדכן, אשר מגיע מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ. במכללה מאפשרים לסטודנטים לשמור על קשר עם המרצים דרך המחשב, ומנצלים את הטכנולוגיה בצורה מקסימלית. החשיבות של פנסיה היא עצומה עבור כל אחד מאיתנו, וברגע שההכרה הזו תגיע בגיל צעיר יותר, כך תרוויחו יותר. יעוץ פנסיוני טוב הוא קריטי ויכול להיות שווה הרבה מאוד כסף.

יועצים פנסיוניים מובילים עוזרים ללקוחות שלהם לקבל את ההחלטות החשובות ביותר. החסכון בתשלומי המיסים והתשלום על תוכניות חיסכון משתלמות יותר, חוסכים ללקוחות אלפי שקלים מדי שנה. הלקוח המרוצה מוכן כמובן לשלם בהתאם עבור הייעוץ. בהתאם לכך השכר עולה בהדרגה ביחד עם הניסיון בעבודה.
במכללת אורין שפלטר אתם לומדים את התחום בראייה רחבה שמאפשרת לכם לתת שירות ברמה הכי גבוהה שניתן. קורס יועץ פנסיוני אונליין, מכיל המון תחומים משיקים, המעניקים לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים. דבר ראשון הלימוד שלנו כולל התנסות מעשית בעבודה עם לקוחות. בעזרת הדמיות וסימולציות אנחנו לומדים איך לטפל בבעיות שעולות תוך כדי הייעוץ. אצלנו תרכשו כלים מעשיים להתמודד עם כל לקוח ולהתאים את הייעוץ לאדם. בסופו של דבר אנחנו עובדים עם לקוחות הדורשים טיפול מיוחד ואישי.

קורס יועץ פנסיוני און ליין

במכללה שלנו אנחנו שמים דגש גם על הצד המשפטי והכלכלי של התחום. חשוב ביותר להבין את כל תשלומי המיסים הנדרשים ולדעת איך לנהל את תיק הלקוחות, בהתחשב במצב השוק הנוכחי. אנחנו מעדכנים את הקורסים שלנו על בסיס שנתי, בשביל לספק לכם קורסים עדכניים המותאמים למצב השוק. אחד הנושאים המרכזיים ביותר הנלמדים אצלנו קשור למיסוי פרישה. בהתאם לכך יש לנו מסלול מיוחד בתחום, המיועד עבור אנשים המעוניינים ללמוד את המקצוע בנפרד. במסגרת המכללה שלנו תוכלו ללמוד לעומק את התחום הספציפי העוסק בייעוץ פרישה.

ייעוץ במיסוי פרישה


פרישה היא אירוע משמעותי ביותר בחייו של כל אדם. בין אם מדובר בהגעה לגיל פרישה או עזיבה או החלפת עבודה, מערכת מיסוי פרישה מציבה עבור הלקוחות המון אופציות שמתוכם יש לבחור. ייעוץ פרישה עובד ביחד עם הלקוח בשביל למצוא את האופציה הטובה ביותר עבורו במסגרת הנתונה. תכנון נכון חוסך עבור הלקוחות בתשלומי המיסים ועוזר להם לקבל הטבות מס מתאימות עבורם. היועץ עוזר ללקוחות לטפל בכל המסמכים הנדרשים כולל עזרה בתקשורת עם מס הכנסה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.