לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים. במהלכם תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול כמה חברות ביטוח. הסוכנים הפנסיוניים מורשים למכור מוצרים של החברות שעבורם הם עובדים, ובהתאם לכך הם חייבים להכיר לעומק את כל המוצרים הפנסיוניים. הסוכנים נפגשים עם הלקוחות ובודקים ביחד אתם מהם הכיסויים המתאימים עבורם, ובסוף התהליך גם רוכשים אותם עבור הלקוח. הסוכנים עובדים על עמלות מחברות הביטוח והם אינם מקבלים שכר מהלקוחות.


הלימודים בתחום הביטוח הפנסיוני מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. בניגוד לסוכני הביטוח היועצים אינם מורשים למכור מוצרים פנסיוניים ללקוחות, התפקיד שלהם הוא לספק שירותי ייעוץ בלבד. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים בחברות ביטוח, סוכנויות ובתי השקעות. תפקידם של המשווקים הוא לשווק את המוצרים של בית העסק עבורו הם עובדים.


רוצים לשלב בין לימודי ביטוח פנסיוני לאלמנטרי? כל מה שצריך לעשות הוא עוד שני מבחנים מקצועיים נוספים וסטאז' נוסף של חצי שנה.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני כמה זמן?


ביטוח אלמנטרי לימודים והכשרה מקצועית

 

הלימודים בתחום הביטוח האלמנטרי מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל ביטוחי החובה המוכרים לכולנו, ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת הביטוח האלמנטרי כלולים ביטוח רכב ודירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. ביטוחי חיים וביטוחי בריאות אינם נכללים במסגרת הביטוח האלמנטרי. עבור ביטוחים אלו תצטרכו לעבור הכשרה מתאימה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל תוכניות לימודי סוכן ביטוח בצפון שלנו? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה והבטיחו את מקומכם לסמסטר הבא.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.