לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פנסיה היא בעצם הבטחת הכנסה, הכנסה יציבה לאחר הפרישה. יועצי פנסיה עוזרים ללקוח לבחור את קרן הפנסיה המתאימה ולארגן את הכספים שנחסכו במשך השנים. היועץ אינו מחויב לפוליסת ביטוח מסוימת, תפקידו לייעץ ללקוח בנוגע לתוכנית המתאימה בהתאם לתנאים אובייקטיבים. ביחד עם העובד בהתאם לחסכונותיו הקיימים ומצבו הכספי ובהתאם למטרות שלו בעתיד, היועץ מוצא ביחד עם הלקוח את מסגרת הפנסיה והחסכון המתאימים עבורו.
לימודי ייעוץ פנסיוני מכשירים אנשים לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הפוליסות השונות מבטיחות כל אחת בדרכה שלה להיות הפוליסה המתאימה אבל בסופו של יום צריך לבחור. בשביל לבצע את הבחירה הנכונה, נדרש ידע רב ושיקול דעת שחסר לאנשים שלא בקיאים בתחום. היועץ הפנסיוני יכול לחסוך לעובד כספים רבים מיד חודשו בחודשו.
מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם קורס ייעוץ פנסיוני בחיפה, קורס מקיף ומקצועי כולל הכנה לבחינות הנדרשות.

לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני
לימודי יעוץ ושיווק פנסיוני כוללים הכנה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים הנמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, מיועדים עבור עובדי בנקים, חברות וסוכנויות ביטוח וכל אדם המעוניין לרכוש מקצוע מכניס ומבוקש.
אדם המעוניין לעבוד בתחום, חייב להחזיק ברישיון ייעוץ או משווק פנסיוני. תפקידו של היועץ הוא בראש ובראשונה לייעץ ללקוח בנוגע לפוליסה המתאימה. היועץ דורג ללקוח בכל הנוגע לחסכון הפנסיוני בקופות גמל או בערוצים השונים, כולל יעוץ מקצועי בנוגע לכל הביטוחים הנדרשים. ביטוח חיים, בריאות ואובדן כושר עבודה.
אנשים רבים הגיעו למסקנה שנדרש איש מקצוע רציני בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. שוק הביטוחים גדל מאוד בשנים האחרונות ובלעדי יעוץ מקצועי, הפורש או העובד יכולים לצאת מהעסקה וידם על התחתונה.
הלימודים במכללת אורין שפלטר פותחים לפניכם דלת אל אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. לימודים אינטראקטיביים שמכינים אתכם להשתלבות מיידית במעגל העבודה.

קורס ייעוץ פנסיוני בחיפה, מאפשר לסטודנטים מהאזור לרכוש מקצוע מכניס. בשנים האחרונות יועצים פנסיוניים הפכו למצרך מבוקש בשוק העבודה. בשביל להבין לעומק את השינוי, צריך קודם כל להבין את ההתפתחויות השונות בתחום. בעבר אנשים עבדו במקום עבודה אחד לאורך שנים רבות. בהתאם לכך, הם סמכו על מקום העבודה בכל הנוגע לפנסיה ולתשלומים הנדרשים עבור הביטוחים החודשיים. כיום, אנשים עוברים מקומות עבודה כל כמה שנים. לכן חשוב ביותר לרכז את כל התשלומים ולבצע מעקב מדויק של כל הביטוחים וקרנות הפנסיה. היועץ עובד ביחד עם הלקוח. ביחד הם בודקים אילו ביטוחים נדרשים עבור העמית.

קורס מתכנני פרישה

הטבות מס על הפקדות לפנסיה

על ההפקדות לפנסיה מקבלים במקרים מסוימים הטבות מס. באמצעות השקעה במוצרים פנסיוניים מסוימים, אפשר לקבל הטבות בשיעור של עד 47% מהסכום שהופקד. חישוב נכון של ההפקדות והתייעצות עם בוגרי קורס תכנון פרישה יכול לחסוך אלפי שקלים ללקוחות. כמו כן ברגע שרוצים לפדות קרן השתלמות, צריך לחשב את שיעור המס על הפדייה.

קרנות פנסיה, קופות גמל והשתלמות וביטוחי מנהלים מאפשרים לעמיתים לנהל את כלכלת המשפחה בהצלחה לאחר הפרישה. לכן, רבים מוכנים לשלם תשלום משמעותי עבור ייעוץ מקצועי. חלק פונים אל הבנקים ואל חברות הביטוח השונות, וחלק פונים ליועצים עצמאים.

אצלנו במכללה אנחנו מעניקים לסטודנטים ייעוץ מקצועי ואישי לפני הלימודים. בנוסף לכך אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. בסיום הלימודים יש לנו פורטל תעסוקה לבוגרים, שעוזר לכם במציאת מקום עבודה.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. הצטרפו כבר עכשיו אל קהל הסטודנטים האיכותי של מכללת אורין שפלטר, בדרך אל רכישת השכלה מקצועית מתאימה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.