לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בניגוד ליועצי השקעות, יועצי משכנתאות אינם נדרשים להכשרה מיוחדת מטעם המדינה. אבל, כל מוסד פיננסי וכל בנק המעסיק יועצי משכנתאות, יקבל לעבודה אנשים שעברו הכשרה מתאימה. תעודת יועץ משכנתאות ממכללה מוכרת, פותחת עבורכם דלתות לעבודה בתחום ומקנה לכם את הכלים הנדרשים לעשות זאת.


במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד עבור יועצי משכנתאות המורכב מחמישה עשר מפגשים, ארבע שעות עבור כל מפגש. במהלך קורס ייעוץ משכנתאות נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונבצע בפועל חישובים מתאימים באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות.


המטרה שלנו היא להקנות לכם כלים מעשיים לבניית תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוחות שלכם. במהלך הלימודים תפגשו עם יועצי משכנתאות מומחים, ותתלוו לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ. המרצים של הקורס שלנו הם כולם אנשי מעשה הבאים מן השטח, עם נסיון רב שנים בתחום הפיננסי. הניסיון המקצועי שלהם עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

תעודת יועץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות אפשרויות תעסוקה


יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע לתמהיל המשכנתא המתאים. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. לאחר התמקצעות בתחום תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים. לימודי ייעוץ משכנתאות מתאימים עבור כל אחד מכל שרוצה לרכוש מקצוע מכניס ואטרקטיבי בזמן קצר יחסית. בנוסף לכך, במידה ויש לכם כבר עסק עצמאי בתחום הביטוח והפיננסים, הוספת ייעוץ משכנתאות כשירות ללקוח, יכולה להגדיל עבורכם בצורה משמעותית את ההכנסה. יועצי משכנתאות עצמאים נותנים שירות אובייקטיבי ללקוח ללא תלות במקום העבודה, והם עובדים על תשלום ישיר מהלקוחות עבור הייעוץ.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לדעת מה עלות של קורס יועצי משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

בהתאם למצב העניינים כיום במדינת ישראל, אין תעודת יועץ משכנתאות מורשה מטעם רשויות המדינה. במהלך השנים עלו הצעות לרגולציה בתחום המשכנתאות ולקביעת מסלול מיוחד עבור תעודת יועץ משכנתאות מורשה, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. אבל, במהלך השנים לימודים מקצועיים במכללה מוכרת, הפכו לכרטיס כניסה עבור אנשים שמעוניינים לעבוד כיועצי משכנתאות.


במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס פרקטי בתחום המעניק לכם את הכלים הנדרשים לעבודה. לאחר מעבר של כל חובות הקורס הכוללים עבודה מסכמת ומבחן סיום קורס, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. חלק מיועצי המשכנתאות עובדים כעצמאים. הקורס שלנו פתוח לקהל הרחב המגיע ללא רקע בתחום, והוא מתקיים ללא תנאי קבלה.


במכללת אורין שפלטר אנחנו עוזרים לכם למצוא את הדרך המקצועית המתאימה עבורכם. המסלול שלנו מתאים עבור עצמאים ושכירים והוא מעניק לכם הזדמנות להתמחות באחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק העבודה. יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום לרכישת נכס ובמיוחד לזוגות צעירים בתחילת דרכם בחיים המשותפים.

 

תעודת יועץ משכנתאות מורשה

 

לימודים והכשרה מקצועית במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההכשרה הפיננסית והפנסיונית. המכללה שלנו מלמדת עשרות קורסים והכשרות בתחום המשכנתאות והביטוח ובתחומים רבים נוספים כגון ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. במהלך הלימודים במכללה אנחנו דואגים שכל סטודנט שלנו יקבל יחס אישי והדרכה בנוגע לכיוון המקצועי המתאים עבורו. בחלק מההכשרות שלנו אנחנו עוזרים לבוגרים וסטודנטים של המכללה למצוא עבודה בתחום.


מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס ייעוץ משכנתאות אונליין? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, שישמחו לעמוד לשירותכם.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.