לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורסים בתחום הביטוח כוללים קורסי הכנה עבור הכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים וקורסים הכוללים לימודי סוכן ביטוח מקצועיים קצרים לעבודה בתחום.


ההכשרה עבור סוכני ביטוח כוללת מעבר של שישה מבחנים. בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני תצטרכו לעבור את אותם ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.


בתחום הביטוח האלמנטרי העבודה המרכזית היא כסוכני ביטוח בעיקר בסוכנויות הביטוח ובחברות הביטוח השונות או כסוכני ביטוח עצמאים. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. העבודה כיועצים היא בעיקר במסגרת הבנקים. אבל ישנם גם יועצים פרטיים המספקים שירות בלתי תלוי ללקוחות. יועצים עצמאים אינם תלויים במוסד פיננסי מסוים, ולכן הם יכולים לספק שירות אובייקטיבי לחלוטין ללקוחות. המשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות, חברות הביטוח והסוכניות השונות ותפקידם לשווק את המוצרים של בית העסק שבמסגרתו הם עובדים, הכל כמובן בהתאמה אישית ללקוח. סוכני הביטוח מספקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים ולמסלולים המתאימים עבורם.


העלות עבור קורסים בתחום משתנה כמובן בהתאם להכשרה הנדרשת. בכל מקרה נתון שבו אתם רוצים לברר את העלויות עבור המסלול שבחרתם בו, תוכלו לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס ביטוח עלות

קורסים מקצועיים בתחום הביטוח


רוצים להשתלב בעבודה בתחום הביטוח? יש לנו במיוחד עבורכם קורסים מקצועיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אנחנו מעבירים קורסים עבור רפרנטים בתחום הביטוח האחראים על כל העבודה המשרדית, והכשרה מיוחדת עבור חתמים בתחום הביטוח האלמנטרי. חתמי ביטוח אחראים על התאמת הפוליסה למבוטחים והם קובעים האם הלקוח מתאים למסגרת המוצעת עבורו.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי לימודים היברידיים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס ביטוח מתקיים במתכונת של קורסי הכנה, עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה שלהם בתחום, הם נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים.


הלימודים במכללה שלנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל אחד מהמבחנים, ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתנסו בעבודה באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים, ותרכשו כלים לניתוח של סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

 

קורס ביטוח עלות

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אונליין ופרונטלי


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מתקיימים במסגרת של לימודים מקוונים ולימודים פרונטליים, בהתאם לנוחיות הסטודנט ולזמן העומד לרשותו. במסגרת הלימודים הפרונטליים אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים בפורמט של לימודי ערב, עבור סטודנטים שעובדים במהלך היום.


הלימודים המקוונים במכללה מאפשרים לכם ללמוד בזמן שנוח לכם. בעזרת מערכת מתקדמת לניהול למידה אתם זוכים ללימודים אונליין ברמה הגבוהה ביותר שניתן, כולל סימולציות ותרגולים רבים במהלך הלימודים.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, ואנחנו עובדים עם טובי המרצים בכל תחום. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. לאחר סיום של כל המבחנים והסטאז' הנדרש שאורכו חצי שנה, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.


מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.