לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי תיווך נדל"ן מכשירים אתכם לבחינה של רשם המתווכים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. בשנים האחרונות זוגות צעירים רבים וקונים אחרים המעוניינים לרכוש נכס, נעזרים בשירות מקצועי של יועצים שעברו הסמכה בתחום. בהתאם לכך, סוכנים רבים פונים לקורס השקעות נדל״ן להכשרה מקצועית בשביל לקבל את ההסמכה מטעם המדינה.

לימודי תיווך נדל


הקורס שלנו בתיווך נדל"ן מקנה לכם ידע משפטי נרחב ומאפשר לכם להתמקצע בכל הרבדים של התחום. בנוסף לכך אנחנו מתמקדים אך ורק בנושאים רלוונטיים עבורכם לעבודה. הידע המקצוע המקיף שלנו מיועד כולו לפרקטיקה.

הלימודים מתאימים עבור כל מי שרוצה להתמקצע בתחום. כמו תחומים רבים אצלנו במכללה אנחנו פונים לאנשים שמעוניינים בקריירה מקצועית. כיום, אנשים רבים מבינים שלימודים במכללה הכוללים הכשרה קצרה יחסית והתמקצעות בתחום ספציפי, הם מנוף משמעותי להשתלבות במעגל העבודה. בעבר הרוב של הסטודנטים שלנו הגיעו עם תואר ראשון, כיום רוב הסטודנטים פונים ישירות ללימודים מקצועיים.


תיווך נדל"ן, תנאי קבלה וצוות ההוראה

הלימודים בתיווך נדל"ן מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. בהתאם לכך, כל מי שרואה את עצמו מתאים לעבודה בתחום, מוזמן להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא. צוות ההוראה שלנו כולל אנשים שבאים מעולם הנדל"ן ועולמות משיקים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. הידע המעמיק והניסיון המקצועי שלהם עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. המוטו שלנו הוא לימוד מעמיק ויסודי המכין אתכם לבחינה של רשם המתווכים ומקנה לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במהלך הקורס תיווך נדל״ן אונליין נעבור על סיטואציות מרכזיות שתתקלו בהן במהלך העבודה. אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא השירות הניתן ללקוח. בהתאם לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על יחסי האנוש בעבודה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.