לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס תיווך נדל"ן בחיפה במכללת אורין שפלטר מספק עבורכם את כל הכלים הנדרשים להתחיל להשקיע בגדול. קורס יוזמות נדל״ן שלנו מתמקד בכל השקעות הנדל"ן הקיימות כיום בשוק, ומאפשר לכם למצוא את הנישה המתאימה עבורכם. ישנם משקיעים שאוהבים להשקיע בגדול ולקחת סיכונים וישנם משקיעים סולידיים יותר שאוהבים השקעות בטוחות. בקורס נלמד על נדל"ן מסחרי ונדל"ן לדיור לצורך השכרה, כמו כן נתמקד בפרויקטים גדולים ונלמד איך לחשוב כיזמים.

קורס תיווך נדל


המטרה שלנו היא לפתוח עבורכם את הדלת לכל השקעה, ולאפשר לכם למצוא בסופו של הקורס את האפיק המתאים לכישורים שלכם ומבנה האישיות. בהתאם לכך נתמקד במהלך לימודי תיווך נדל״ן בקבלת החלטות מותאמות לתקציב וליכולת הפיננסית. כמו כן, ננסה ללמוד איך מאתרים ביעילות נכסים להשקעה, במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק.


אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, ומקנים לכם ידע עדכני בכל עולם הנדל"ן כולל ידע משפטי נדרש וכל תחום אחר הקשור להשקעות. המטרה שלנו היא לספק עבורכם ידע מקיף ככל הניתן בדגש כמובן על הצד המעשי.

קורס השקעות נדל"ן, קהל יעד ומבנה הקורס


קהל היעד עבור הקורס שלנו בהשקעות נדל"ן הוא כל מי שמתעניין בעולם ההשקעות. אין דרישות מוקדמות מיוחדות לצורך הרשמה. הקורס מתקיים במשך 45 מפגשים כל מפגש בן 3 שעות לימוד מלאות. תוכנית הלימודים בנויה משלושה חלקים. בחלק הראשון נכיר לעומק את כל התיאוריה ואת המושגים הנדרשים. בחלק השני נלמד על כל סוגי העסקאות השונות. בחלק השלישי נלמד על המעבר מתיאוריה לפרקטיקה ונתנסה בהשקעה בפועל באמצעות מקרי בוחן.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? רוצים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.