לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס השקעות נדל"ן מיועד עבור כל מי שמעוניין ללמוד את התחום. הקורס מיועד עבור אלו מכם שמעוניינים להשקיע בנדל"ן ורוצים לדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה. כעת יש לכם הזדמנות ללמוד את הקורס שלנו אונליין ולרכוש את כל הכלים הנדרשים בשביל ההשקעה הראשונה שלכם. במהלך קורס השקעות נדל״ן נעבור על כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק, אקזיט, פליפ, נדל"ן יזמי ועוד עסקאות רבות נוספות. בנוסף לכך, נלמד את כל תתי התחומים הנדרשים להבנה של התחום. נלמד על משפט בהקשר של נדל"ן, מיסוי ועוד תחומים נוספים כנדרש. המטרה שלנו היא לספק עבורכם ידע מקיף ועדכני בנוגע לכל האפשרויות העומדות בפניכם בתחום.

קורס השקעות נדל

קורס השקעות נדל"ן, המסלול המהיר להשקעה מניבה


גם לאחר המשבר הנוכחי של השנתיים האחרונות, השקעות נדל"ן הן עדיין האופציה הטובה ביותר להשקעה. בשביל לעשות זאת בצורה נכונה צריך ללמוד את התחום לעומק. גם אם יש לכם כישרון מלידה להשקעות ויכולת פנומנלית לזהות עסקאות מניבות, עדיין יש יתרון משמעותי ללימודים בתחום.


אצלנו תקבלו הכשרה מקיפה על ידי טובי המרצים, אנשי שטח מובהקים שמכירים את עולם הנדל"ן לעומקו. במכללה שלנו מלמדים עורכי דין בכירים ואנשי מקצוע מהתחום הפיננסי שמכירים לעומק את הדקויות של התחום. בעזרת הידע המקצועי שתרכשו במהלך לימוד נדל״ן באינטרנט תוכלו לרכוש דירות או כל נכס אחר במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק, ותבצעו עסקאות מניבות מייד לאחר סיום הלימודים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם להשקעה בפועל ולכן כל החומר התיאורטי הנלמד אצלנו ישרת אתכם בהמשך הדרך.


מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.