לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ משכנתאות, מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים מכשירים אתכם למתן ייעוץ אובייקטיבי ללקוחות, בכל הנוגע ללקיחת משכנתא והגשת הבקשה לבנקים. היועצים עובדים ביחד עם הלקוח, בשביל להשיג עבורו את התנאים הטובים ביותר ואת תמהיל המשכנתא האידאלי. יועצים מובילים חוסכים מאות אלפי שקלים עבור הלקוחות. בהתאם לכך הם יכולים להרוויח סכומים נכבדים על כל עסקה. יועצת משכנתאות יכולה לקצר באופן משמעותי את תקופת המשכנתא, ולהקטין את ההחזר החודשי.


מחפשים הכשרה בתחום? אנחנו ממליצים לכם על מכללה מוכרת המספקת עבורכם תעודה ועוזרת לכם בסופו של הקורס למצוא עבודה.


לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מקנים לכם תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. בוגרי הקורס שלנו עובדים בפועל כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. הבוגרים שלנו מאיישים את המשרות הבכירות ביותר בתחום ומעניקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. בוגרי הקורס שלנו נהנים מפורטל המשרות העשיר שלנו, והם מקבלים את כל המסמכים הדרושים לתחילת העבודה.


אנחנו דוגלים בלימוד מעשי המכין את הסטודנטים לתעסוקה בפועל. בהתאם לכך המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, מנהלי אשראי ממספר בנקים, עורכי דין בכירים בתחום המקרקעין, מומחים בתחום הביטוח והנדל"ן ועוד אנשי מקצוע נוספים.אם אתה מעוניין לברר פרטים על שאלת הרווחים במקצוה, נשמח לחלוק איתך נימוקים בנושא - יועץ משכנתאות שכר.


הקורס שלנו כולל חמישה עשרה מפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות, סך הכל חמישים ושתיים שעות לימוד. במהלך הלימודים תקבלו את כל הכלים הנדרשים להבנת שוק המשכנתאות ותחום האשראי, בנוסף לחומר רקע עשיר ומגוון בתחומים משיקים.


רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס? מעוניינים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.