לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מעוניינים בפרטים נוספים אודות קורס ייעוץ משכנתאות? לחצו כאן

למידע עבור לימודי משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כניסה למסלול מהיר

חברות ייעוץ משכנתאות מסוגלות לתת כיום שירות חשוב מאוד עבור הרבה מאוד אנשים. יש אנשים שנרתעים מקבלת ייעוץ בתשלום וחושבים שהם יכולים לעשות הכל בעצמם, אך בפועל, המשכנתא היא מאוד מבלבלת, יש לה המון סעיפים ואפשרויות, ואם עושים זאת נכון, אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף בראייה של כמה עשורים קדימה. יועצי משכנתאות עובדים בעיקר בחברות, אם כי חלקם עובדים כשכירים. היועצים השכירים נכנסים מהר מאוד למסלול של שכר מכובד מבחינת הבסיס, וכאשר מוסיפים את העמלות, הבונוסים והתנאים, מגיעים לסכום מרשים ביותר.

היתרון הגדול בתחום המשכנתא שגם אנשים צעירים בתפקידים זוטרים יחסית מרוויחים שכר גבוה, כאשר בתוך כך, יש גם כאלו שהם סטודנטים שמתמחים במהלך התואר. עובדה זו מושכת את ההמון לתחום וזוהי גם אחת הסיבות העיקריות לכך שצעירים רבים בוחרים להשכיל בתחום ולהירשם לקורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר.

שאלת השכר היא השאלה החשובה ביותר מבחינת הרבה אנשים כאשר הם בוחרים מסלול קריירה. יש הרבה אלמנטים שמרכיבים את הבחירה, כמו היצע לעומת צורך, תנאים כלליים, רלוונטיות גאוגרפית, שעות עבודה, תנאים מקדימים ואופי מסלולי הלימודים. עם זאת, שאלת השכר היא השאלה החשובה ביותר, שכן זהו המרכיב המרכזי. יש הרבה מאוד מקצועות רווחיים בשוק, אך רובם מצריכים עבודה קשה מאוד, לימודים דורשניים, טיפוס בהיררכיה והרבה מזל, אך יש מקצועות רווחיים ביותר שקצת נסתרים מעיניהם של אנשים, כמו ייעוץ משכנתאות. 

לימודים בשוק ההון

מרבית האנשים בישראל ייקחו משכנתא בשלב זה או אחר בחייהם, והמציאות היא שלרובם אין מושג במסלולים, ריביות, החזרים חודשיים ונושאים שילוו אותם במשך 20 או 30 שנים. לכן, אנשים רבים עושים את השיקול ולוקחים יועץ משכנתאות שיעזור להם להתמודד עם השאלות והבחירות הקשות, ויסייע בהורדת סכום ההחזר עד כמה שניתן. האינטרס של הבנקים הוא לקבל כמה שיותר כסף בתור החזר חודשי, אך כאשר מקבלים ייעוץ מתאים, אפשר לחסוך סכומים שמסתכמים לכדי עשרות אלפי שקלים בסיומה של התקופה. היועץ נותן כלים משמעותיים להתמודד עם הבנק ואף מגיע לפגישות כדי לנהל את המשא ומתן ולצודד בלקוחות שלו. על השאלה כמה מרוויח יועץ משכנתאות אין תשובה מדוייקת כי התשובה תלויה במספר גורמים, אך זהו מקצוע משתלם מבחינת שכר. 

שאלת השכר

הרבה מאוד יועצי משכנתא צעירים מסיימים את לימודיהם במכללות המקצועיות, עוברים את מבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ויוצאים לעבוד בתור עצמאים או בתור שכירים בחברות גדולות. יש התלבטות גדולה בקרב אותם אנשים האם לצאת לדרך עצמאית או שללכת "על בטוח" והשאלה הנשאלת היא כמה מרוויח יועץ משכנתאות שכיר והאם השכר הזה שווה לשחק בטוח, או שהדרישות הן הרבה יותר גבוהות, ואפשר להשיג אותן רק באמצעות משרד עצמאי. ובכן, השכר הוא גבוה לכל הדעות, אך בחברות הגדולות יש סוג של "תקרה", דבר שאין אם הולכים בדרך עצמאית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.