לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודים בתחום הייעוץ הפנסיוני מתקיימים במסגרת לימודי הביטוח בתחום. ההכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני, כוללת עבודה כסוכני ביטוח, משווקים ויועצים פנסיוניים. יש לנו מסלול לימודים אחד המכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לאחר סיום הלימודים, תוכלו להתמקצע בייעוץ פנסיוני או בשני התחומים האחרים,כגון,מתכנן פרישה.

היועצים מספקים ללקוחות מידע עדכני ואובייקטיבי בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים שלהם. הם אינם מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים, כל תפקידם הוא להבטיח שהלקוחות יקבלו את התנאים הטובים ביותר. היועצים עוברים עם הלקוחות על כל החסכונות הפנסיוניים ועל כל הביטוחים ובונים עבורם תוכנית לשנים הבאות.

ייעוץ פנסיוני, התאמת תוכנית אישית ללקוח

לימודי ייעוץ פנסיוני בירושלים במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. אנחנו המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, עם אחוז משמעותי של סטודנטים שעובד בפועל בתחום הביטוח בסיום הלימודים. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו! ייעוץ פנסיוני חוסך המון כספים עבור הלקוחות על תשלומי המיסים, ומקנה להם אפשרות לצאת לפנסיה בכבוד. רוב היועצים מועסקים במסגרת הבנקים אבל כמובן שניתן גם לעבוד כעצמאים בתחום.

אם אתה מעוניין לקבל רשיון עבור ייעוץ/שיווקי פנסיוני - קורס גמר פנסיוני מיועד ללמוד יסודות מערכות הפנסיה ושוק הפנסיה. מדובר בקורס הכנה למבחני משרד האוצר שהם תנאי הסף לקבלת רישיון כיועץ או משווק פנסיוני.


אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא התאמת תוכנית אישית ללקוח. ייעוץ פנסיוני משלב בין ידע מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן לבין שירות לקוחות. בהתאם לכך, במסלול הלימודים שלנו אנחנו שמים דגש מיוחד על שני הנושאים. במהלך הלימודים המרצים שלנו, אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני, מקנים לכם ידע תיאורטי ומעשי בנוסף להדרכה כיצד לגשת לכל סיטואציה עם לקוחות.


מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים שלנו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.