לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ השקעות הוא בעל מקצוע אובייקטיבי ללא זיקה למוצר ספציפי. במסגרת התפקיד היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את תיק השקעות שלהם בשוק ההון. יועצי השקעות עובדים באופן פרטי או באחד מחברות ההשקעות ובמסגרת הבנקים. היועצים הפרטיים אינם מחויבים לבנק או למוסד ההשקעות במסגרתו הם עובדים. לכן, בשנים האחרונות אנשים פונים יותר ליועצים עצמאים, המספקים עבורם מידע מהימן ועדכני בנוגע לתיקי ההשקעות שברשותם. היועצים חייבים להכיר את כל העדכונים הנדרשים בתחום, ולהיות מסוגלים לחשב את רמת הסיכון עבור הלקוח. בפגישת הייעוץ הראשונה, היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את הנסיבות הפיננסיות שלהם.


מחפשים עבודה בתחום? אנחנו ממליצים לכם לעשות קורס שיכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך. אצלנו תקבלו את כל הכלים המתאימים, בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה. המכללה שלנו היא המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר ועם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר.

בקורס ייעוץ השקעות תוכל לגלות את אחד מתחומי ההשקעות אקטואליים ביותר.כיום ניתן לקבל תשלום עבור סטאז בייעוץ השקעות מיד לאחר סיום הקורס.

קורס ייעוץ השקעות, הכנה לבחינות ועזרה במציאת עבודה


קורס ייעוץ השקעות מכין אתכם לבחינות של הרשות לניירות ערך. במסגרת ההכשרה תצטרכו לעבור חמישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים וההכשרה תקבלו רישיון יועץ מורשה. במסלול שלנו תוכלו ללמוד ייעוץ ושיווק השקעות, ולהחליט לאחר הלימודים באיזה ענף אתם רוצים להתמחות. כמו כן יש לנו הכשרה למבחנים כמנהל תיקים, הדורשת מעבר של מבחן מקצועי נוסף. הכשרה כמנהל תיקים דורשת סטאז' של תשעה חודשים. את המסלול בניהול תיקים תוכלו גם להשלים לאחר עבודה כיועצים או משווקים בהמשך הדרך.


במכללת אורין שפלטר אנחנו עוזרים לכם במציאת עבודה מייד עם סיום הלימודים. כמו כן לכל אורך הדרך, תוכלו להיעזר ביועצים המקצועיים שלנו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפגישת ייעוץ ראשונה, לצורך היכרות ותחילת תהליך ההרשמה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.