לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות עובדים במסגרת הבנקים או במסגרת בית השקעות. כמו כן ישנם יועצי השקעות פרטיים שאינם כבולים לאינטרסים של הבנק. היועצים הפרטיים לא מבצעים עבור הלקוחות את ההשקעות כל תפקידם הוא להנחות את הלקוחות. יועצים שעובדים במסגרת הבנקים או מוסד השקעות עובדים בהתאם לטובת הלקוח. בגופים פנסיונים אלו, תמיד יש ביקוש למקצוע ודרוש יועץ השקעות מקצועי בעל ניסיון שיתן את השירות הטוב ביותר ללקוחות. אבל הם מחויבים לאינטרס של המעסיק. כיום בכל בית השקעות או בנק מקבלים יועצי השקעות עם רישיון לעבודה בתחום. יועצים שלמדו במוסד מוכר וקיבלו תעודת הסמכה בניהול תיקים.


ייעוץ השקעות ללא רישיון אינו אפשרי כיום. בעקבות חוק שנחקק בשנת 1995 חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות נקבע כי ישנה חובת קבלת רישיון על מנת לעסוק בניהול תיקים. אבל במסגרת החוק יש היתר מיוחד לניהול תיקים ללא רישיון במקרה שמדובר על לא יותר מחמישה תיקים בשנה. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מיוחד לניהול תיקים המכשיר אתכם לעבודה בתחום. הקורס שלנו מיועד עבור כל אזרח או תושב ישראל מעל גיל 18 המעוניין להתמקצע כיועץ השקעות.


קורס ניהול תיקים וייעוץ השקעות


במסגרת הלימודים שלנו בניהול תיקים תצטרכו לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך. הבחינות הן בכלכלה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, סטטיסטיקה ומימון ועוד שתי בחינות מקצועיות בניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. בעלי תואר אקדמי במקצועות הרלוונטיים יכולים לקבל פטור מחלק מהמבחנים. קורס יועץ השקעות במכללה הינו קורס מקיף ושימושי שיעניק לכם כלים הישמשו אתכם לאורך כל הקריירה. הלימודים כולל גם סטאז' של תשעה חודשים אותו תוכלו להתחיל מיידית עם סיום ארבעת המבחנים הראשונים. במקביל תוכלו ללמוד לבחינות המקצועיות. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו תוכנית מקיפה המכינה אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ביותר עבורכם.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.