לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ערך מוסף

היכולת לייצר כסף באמצעות כסף קוסמת לכל אחד ואחד מאיתנו, והדרך הכי בטוחה לעשות זאת, היא באמצעות יועץ השקעות שיודע לכוון לדרך הנכונה. הדרך להפוך ליועץ השקעות היא אינה פשוטה, ומעבר ליכולת, יש צורך בניסיון שנצבר עם העבודה. לכן, סטאז' בייעוץ השקעות הוא חשוב מאוד, ויש לבצע אותו במקום איכותי. במכללה המובילה בישראל בתחום לימוד ייעוץ השקעות בצפון, אורין שפלטר, עובדים עם חברות ייעוץ ההשקעות הגדולות במשק, ומצליחים לייצר סטאז' עם ערך מוסף אמיתי.

הדרישה היא לסטאז' של 6 חודשים בתור יועץ השקעות ולסטאז' של 9 חודשים עבור מי שמחפש עבודה בתור מנהל תיקי השקעות. בסיום התקופה, מקבלים ידע וצוברים ניסיון שמסייע מאוד בהמשך הדרך.

הדרך הכי טובה להיכנס לכל תחום או פרויקט היא בצורה איטית ומדורגת. אף אחד לא רוצה להיזרק למים הקרים ולהתחיל לשחות, אלא מעדיף לעשות זאת בהדרגה, ללמוד את החומר, לקבל עצות ולנסות לעשות פעולות אט אט. בדיוק בגלל זה, הרבה מאוד גורמים מעדיפים לתת לאנשים להתמחות בסטאז' על מנת לקבל את הידע הנדרש, גם אם יש לכך מחיר בדמות טעויות ועבודה איטית. סטאז'ים בחברות גדולות הם מקובלים מאוד כיום במגוון עצום של תחומים, ובמיוחד בתחומי הכלכלה בכלל ובתחום ייעוץ ההשקעות בפרט.

לימודי יעוץ השקעות לנשים

הנושא של ייעוץ השקעות הוא פופולארי מאוד אצל הרבה אנשים, שיודעים שמדובר בשוק רווחי ושהחלטה אחת נכונה יכולה לשנות את חייו של אדם. אנשים אשר נכנסים אל תוך שוק ההון צריכים לשחות בחומר ובעיקר להתחיל בצורה נכונה – לימודים, הכשרה, סטאז' ורק אז עבודה במשרה מלאה. אחת המכללות שעוזרות מאוד להשלים את התהליך היא מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הטובה והאיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה. באורין שפלטר מעניקים לסטודנטים מסלולי לימודים וקורסים במגוון תחומים, כולל ייעוץ השקעות, ובמקביל, נמצאים בקשר עם כל החברות הגדולות במשק לגבי שליחת אנשים לסטאז' עוד במהלך השנה הראשונה לתואר.

כלים פרקטיים

סטודנט אשר מבצע סטאז' בייעוץ השקעות מקבל מבט מקרוב לגבי איך העבודה נעשית, איך בוחרים איזו השקעה לשים, באיזה גובה, ואיך מורידים את רמת הסיכון. כל הדבר הללו נלמדים בצורה איכותית מאוד באורין שפלטר, אך עד אשר לא מתנסים עם לקוחות וכסף אמיתי, לא באמת מבינים את התחום לעומק. באורין נותנים כלים פרקטיים ועוזרים לסטודנט להיכנס לחברות הגדולות, ולהגיע מוכנים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ולהתחיל לעסוק בתחום בצורה מקצועית, בין אם כמועסק ובין אם כעצמאי.

סטאז' בייעוץ השקעות

המכללה שלנו מכללת אורין שפלטר מכשירה מדי שנה עשרות יועצי השקעות המשתלבים בשוק העבודה בארץ. כל היועצים שלנו מגיעים מוכנים לעבודה עם כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש כולל סטאז' של חצי שנה. ההכשרה שלנו מתבצעת אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, משרדי יועצים בכירים, הכל בהתאם לצרכים של כל סטודנט. ביחד אתכם אנחנו מוצאים עבורכם את המסגרת הכי טובה להתנסות המעשית. סטאז' בייעוץ השקעות חייב להיות מותאם לסטודנט ולשרת באופן הטוב ביותר את השאיפות העתידיות שלו בתחום העבודה.

את תקופת ההתמחות מתחילים הסטודנטים לאחר מעבר של ארבע מקצועות היסוד. אתיקה, כלכלה, חשבונאות ומימון. במסגרת הלימודים שלנו יש לנו שני מסלולים עיקריים. רישיון יועץ או משווק השקעות ורישיון מנהל תיקים. עבור ניהול תיקים תצטרכו לעבור סטאז' של תשעה חודשים.
במהלך הלימודים אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך. המסלול שלנו מכוון אתכם בצורה הטובה ביותר להעניק שירות מקצועי בייעוץ השקעות ללקוחות. אצלנו תלמדו לקרוא את השוק בצורה נכונה, תלמדו איך לכוון אנשים אל ההשקעה המשתלמת ביותר עבורם.

יועץ השקעות שכר ותנאי עבודה

יועץ השקעות מתחיל עם שכר של 8000 ש"ח. לאחר כמה שנים הוא יכול להגיע לשכר של 16,000 ש"ח. בסיום ההתמחות וכל המבחנים הנדרשים, תוכלו ישירות להשתלב בשוק העבודה ולטפס בסולם השכר בהדרגה. משווק השקעות, מתחיל עם שכר של 8000 ש"ח לחודש. משווק בכיר יכול להגיע לשכר של עד 20,000 ש"ח בחודש, זאת ללא בונוסים ועמלות. מנהל השקעות, הרשאי לבצע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך, מתחיל עם שכר של 10,000 ש"ח בחודש. התשלום החודשי יכול להגיע לשכר של 24,000 ש"ח למנהל השקעות בכיר. מנהל מחלקת השקעות יכול להגיע לשכר של 35,000 ש"ח בחודש.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.