לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מיסוי פרישה הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר בניהול של כספי הפנסיה והפיצויים. לאחר היציאה לגמלאות, תכנון מיסוי פרישה עוזר ללקוחות ליצור חיסכון מקסימלי. בהתאם לתיקון 190 לפקודת מס הכנסה משנת 2012, ניתן למשוך כספים רבים פטורים ממס. אך בשביל לדעת איך לעשות זאת כהלכה, צריך לדעת את כל החוקים והרגולציות בתחום. לכן, רבים מהפורשים פונים למתכנני פרישה, וביחד אתם הם בונים תוכנית מסודרת לעתיד לבוא.


תכנון פרישה הוא מקצוע חדש יחסית המתאים במיוחד עבור אנשים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. קורס תכנון פרישה, הכולל גם התמקדות מיוחדת במיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים, הוא הדרך היעילה ביותר לרכוש את כל הידע הנדרש לעבודה בתחום.

 

קורס תכנון פרישה תוכנית לימודים וקהל יעד


קורס תכנון פרישה במסגרת מכללת אורין שפלטר, הוא ההזדמנות שלכם לרכוש את כל הכלים העדכניים לעבודה בתחום. המכללה שלנו אימצה שיטת לימוד חדשנית, לפיתוח יכולות מעשיות ובניית אסטרטגיות עבודה. הלימודים מתמקדים בהכנה פרקטית לעבודה עם לקוחות.


המכללה שלנו עובדת עם מרצים מן החוץ ומרצים של המכללה. המרצים מן החוץ, הם אנשי מקצוע בתחום הפיננסי או הפנסיוני שעוברים אצלנו הכשרה להוראה. אנחנו עובדים אך ורק עם מרצים שעומדים בקריטריונים שלנו להוראה אקדמית.


במסגרת הקורס תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ותכירו את כל הרגולציות והחוקים בתחום הפרישה. בנוסף לכך נלמד לעומק על מענק פרישה מס הכנסה, לימוד דיני עבודה, צוואות וירושות, ביטוח לאומי והעברה בין דורית. אחד הנושאים המרכזיים בתוכנית הלימודים אצלנו, הוא תכנון פרישה בהקשר לתא המשפחתי. במסגרת הקורס תלמדו על תכנון נכון של כלכלת המשפחה.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.