לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פרישה לגמלאות היא אחד המאורעות החשובים ביותר בחייו של כל אדם. לאחר שנים רבות של עבודה, הגיע הזמן להגשים חלומות ישנים. במסגרת תהליך הפרישה, אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא ניצול מקסימלי של הטבות המס, על כספי הפנסיה והפיצויים. חלק מכספי הפיצויים ניתן למשיכה ללא מס עד לתקרה מסוימת. את שאר כספי הפיצויים ניתן למשוך בהתאם למדרגות המס המתאימות. בכל מקרה נתון, אנשים מן השורה שאינם אנשי מקצוע, אינם יכולים לקבל החלטות כל כך חשובות ללא עזרה מקצועית.

 

אם אתם מתקרבים לגיל פרישה, אולי אתם תוהים מה לעשות עם הפנסיה שלכם. הודות יועץ פרישה מקצועי, ניתן לחסוך בתשלומי מס בעת משיכת כספים.


קורס פרישה לגמלאות מכין את הפורשים ליציאה לדרך חדשה. במהלך הקורס הם לומדים איך לנהל את משק הבית בצורה נכונה, ואיך להשתמש בכספים בצורה מושכלת. אבל החלטות חשובות יותר בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, עדיף לקבל עם אנשי מקצוע בתחום. לכן, רבים פונים אל מתכנני פרישה מומחים, בשביל לעזור להם עם ההחלטה. כיום, מתכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. במכללה שלנו אנחנו מכשירים מדי שנה מתכנני פרישה מקצועיים לעבודה עם לקוחות.

לימודי תכנון פרישה, עבור מי זה מתאים?

לימודי תכנון פרישה מתאימים עבור יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח, מתכננים פיננסים, יועצים פנסיונים, מנהלי השקעות, כלכלנים ועובדים בכירים מהעולם הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את ההכנסה. במסגרת הלימודים, נתמקד בכל מסלולי הפנסיה שנמצאים כיום בשוק העבודה ובכל היבטי המיסוי בתחום הפרישה. תכנון פרישה מתמקד בלימוד מעמיק של כל החומר התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום, ובהכוונה מעשית לעבודה עם לקוחות. אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו, סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה אפשרית בעבודה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.