לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ פרישה לפנסיה, עוזר ללקוחות לקבל את ההחלטה בנוגע לכל כספי הפנסיה והפיצויים שהופקדו במהלך השנים. ברגע כל כך קריטי בחיים, יועצים מומחים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את הסכם הפרישה ואת התוכניות לעתיד. בהתאם לכך, בעזרת תכנון עתידי מוקפד כהלכה, ניתן לחסוך בתשלומי המיסים על משיכת הכספים על ידי ייעוץ פרישה מקצועי. 

רבים מהלקוחות, אינם מודעים לזכויות המגיעות להם. לכן על יועץ לתת ללקוח את כל המידע הנדרש, בשביל להגיע להחלטה המתאימה. היועצים אינם בוחרים בשביל הלקוח, אלא מאפשרים לו להבין את האופציות העומדות לפניו. בהתאם לכך הלקוחות יכולים לקבל החלטה מושכלת בתחום. היועצים הם בדרך רואי חשבון, יועצי מס ואנשים מהתחום הפיננסי שלמדו גם ייעוץ פרישה. לכן הם בקיאים בצורה מושלמת בכל היבטי המיסוי הנדרשים כולל הכרה של כל מסלולי הפנסיה וקופות הגמל. כיום ניתן ללמוד את התחום בצורה מסודרת במכללות רבות ברחבי הארץ. גם אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מיוחד ליועצי פרישה. 

ייעוץ פרישה הדרך המהירה להגדלת ההכנסה

הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי שלכם, יכולה להגדיל עבורכם בצורה משמעותית את ההכנסה. הקורס שלנו מתאים לאנשים מהמקצועות הפיננסים והפנסיוניים, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. בשנים האחרונות, העמלות של סוכני ביטוח ואנשים מהתחום הפיננסי והפנסיוני נשחקו בהדרגה. לכן, אתם חייבים למצוא דרכים חדשות להגיע אל קהל לקוחות חדש וזאת על ידי חישוב ומיסוי מענקי פרישה אצל לקוחותיכם. לימודי ייעוץ פרישה מאפשרים לכם לעשות זאת בהצלחה. בנוסף לכך, אנחנו פונים גם לאנשים בלי רקע, המעוניינים לרכוש השכלה מקצועית בתחום. 

אצלנו תלמדו על כל המוצרים הפנסיונים, ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר. תרכשו ידע מקיף בכל הנוגע למיסוי פרישה. תבינו את צרכי המשפחה ותלמדו את כל דיני העבודה, ביטוח לאומי, צוואות, ירושות והעברה בין דורית.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.