לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למרות משבר הדיור בשנים האחרונות במיוחד בתקופת הקורונה, העובדות מדברות בעד עצמן! אנשים ממשיכים עדיין לקנות בתים ולמכור נכסים בקצב מסחרר. תחום הנדל"ן הוא אפיק ההשקעות הבטוח והרווחי ביותר בשוק. בתחום מתגלגלים מדי שנה מיליארדי שקלים ופרויקטים חדשים לבנייה מתווספים מדי שנה.


תיווך נדל"ן כולל חיפוש מכירה והשכרת דירות לשוק הפרטי ולשוק העסקי. לימודי תיווך נדל''ן מקנים לסטודנטים רישיון לעבודה, ומכינים אותם למתן עזרה ללקוחות בכל התחומים הנדרשים. המתווכים מרוויחים דמי תיווך שעשויים להסתכם בעשרות אלפי שקלים בחודש על עסקאות מוצלחות. במכללה שלנו אנחנו מקנים לכם את כל העזרה הנדרשת להתמקצעות בתחום. המרצים שלנו פועלים בגופים הפיננסים המובילים בארץ, במסגרת הבנקים ובבתי השקעות וחברות ביטוח. כמו כן אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה שמספקים לכם לימוד תיאורטי ומעמיק ברמה הכי גבוהה שניתן.

קורס הכנה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין

קורס נדל"ן מחיר עם הכנה לבחינת הסמכה בדיני מתווכים במקרקעין הוא קורס משפטי בסיסי המיועד עבור כל מי שמעוניין לעבור את בחינת רשם המתווכים. הקורס מכשיר אתכם לפיתוח קריירה מוצלחת בתיווך נדל"ן ומעניק לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. הידע המשפטי הנלמד בקורס יעזור לכם לבצע עסקאות נדל"ן מניבות ולנתח את המגמות בשוק בצורה יעילה. בנוסף לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על כל הרגולציות בתחום בשנים האחרונות. במכללת אורין שפלטר אתם מקבלים ידע מעשי ומעודכן המותאם לעולם ההשקעות של ימינו.


הקורס מונה חמישה מפגשים בני שלוש שעות וחצי אקדמיות כל אחד. בהתאם לדרישות הבחינה, הקורס מורכב משלושה חלקים, מושגי נדל"ן, הלכות ופסיקות בית המשפט וחקיקה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.