לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות לקבל החלטות, בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. תכנון פרישה עובד ביחד עם הלקוח, בשביל להשיג עבורו את התנאים הכי טובים עבורו. בהתאם לכך היועצים חייבים לדעת איך לחסוך עבור הלקוחות בתשלומי המיסים, ואיך לנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה. 

מתכנני פרישה מרוויחים שכר טרחה עבור הייעוץ המקצועי שלהם. בהתאם לכך סוכני ביטוח רבים ואנשים בתחום הפיננסי, מוסיפים לעסק הפרטי שלהם ייעוץ פרישה. לימודי ייעוץ פרישה יכולים להגדיל עבורכם את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

קורס מתכנני פרישה יכין אותך לקחת תפקיד מוביל בתכנון פרישה. כמתכנן פרישה מוסמך תשלב את כל היבטי המקצוע, לרבות הצעת תוכנית פרישה מקיפה למגוון לקוחות, ומתן ייעוץ ביישום וניהול מוצרי פרישה.

בשנים האחרונות עולם הפנסיה השתנה באופן משמעותי. כיום אנשים עוברים עבודות מדי כמה שנים. בהתאם לכך הם חייבים לרכז את כל החסכונות, ולבצע מדי תקופה נתונה בדיקה של כל הביטוחים שברשותם. ייעוץ פרישה ניתן כיום ללקוחות בכל שלבי מעגל העבודה. בהתאם לכך תוכלו תמיד להגדיל את מעגל הלקוחות, ולשמר לקוחות ישנים לאורך השנים. ייעוץ פרישה מאפשר לעצמאים לתת שירות נוסף ואיכותי ללקוחות שכבר איתם שנים רבות. 

לימודי ייעוץ פרישה

במהלך הקורס שלנו בתכנון פרישה, תכירו את כל המוצרים הפנסיוניים ותלמדו איך למשוך את הכספים מכל מוצר. במהלך הקורס נשים דגש מיוחד על כל היבטי המיסוי הקשורים לעזיבת עבודה ופרישה. המטרה היא להפוך אתכם למקצוענים בתחום. כך תוכלו לחסוך כספים רבים עבור הלקוחות שלכם. לכל אדם יש החלטה פיננסית חשובה לקבל בעת פרישה. תוכניות פרישה ותוכניות פנסיה יכולות להיות מורכבות ומלאות בז'רגון, לכן אנו מוודאים שהלקוחות שלנו מבינים למה הם נכנסים. יועץ פרישה לפנסיה מסייע ללקוחות לקבל את ההחלטה ומציע ייעוץ מומחה ושירות מותאם אישית כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. בנוסף לכך נלמד בקורס את כל דיני העבודה הקשורים לפרישה, ונעבור על כל הנושא של ביטוח לאומי, צוואות, ירושות והעברה בין דורית. במהלך הקורס נלמד כל רובד הקשור לפרישה בנפרד ואז נבצע אינטגרציה בין הרבדים השונים, כך שבסיום הקורס תקבלו הכשרה מקיפה על כל תחום, ותדעו איך לשלב אותם לאחדות אחת בעבודה בפועל.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.