לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן נחשבות להשקעות הבטוחות ביותר. גם בעידן הנוכחי שבו דברים רבים השתנו בחיינו, השקעות בתחום הנדל"ן הן עדיין מצרך מבוקש. בשביל להשקיע בצורה חכמה צריך כמובן להכיר את השוק ואת האופציות הבטוחות ביותר. כמו כן אופי המשקיע הוא עניין מרכזי בכל השקעה. ישנם משקיעים בעלי תעוזה המעוניינים בתשואה גבוהה ומוכנים לקחת סיכונים, חלק מהמשקיעים מעוניינים בתשואה סולידית עם סיכון נמוך יחסית. 

לימודי נדל"ן באוניברסיטה מקנים ללומדים תעודת הסמכה ביזמות והשקעות נדל"ן. הלימודים מקנים לסטודנטים את כל הידע התיאורטי הנדרש, בשביל לעבוד כיזמים בתחום. קורס השקעות נדלן יקנה לכם ידע וביטחון שתיצברו במהלך הלימודים על מנת להשתלב בעבודה בתחום. בהתאם לאופי הלימוד במוסד אקדמי הדגש הוא על הכרה לעומק של כל הנושאים הרלוונטיים. אופציה נוספת העומדת לפניכם היא כמובן לימוד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ.

לימודים במכללה הם פרקטיים ומכוונים אתכם בצורה ישירה להשקעות בתחום. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד ללימודים בתחום, המשלב התנסות פעילה בהשקעות עם לימוד תיאורטי. אנחנו משלבים בין מרצים של המכללה לבין מרצים מן החוץ הבאים מעולם ההשקעות. בהתאם לכך אנחנו מספקים לכם כלים מעשיים והכנה פרקטית להשקעה הנכונה. 

לימודי נדל"ן הכנה מעשית להשקעות מניבות

קורס השקעות נדל"ן אצלנו במכללה מכין אתכם בצורה מלאה להשקעות בארץ ובחו"ל. בסוף הקורס כל אחד יוכל להפוך ליועץ השקעות נדל"ן מוסמך. אצלנו תלמדו על מיסוי עסקה, מימון עסקאות, דרכים לאיתור השקעות מניבות ועל סוגים שונים של השקעות, דיור, משרדים ועוד אופציות נוספות. אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים למצוא את אפיק ההשקעה המתאים עבורם. מטרת הקורס היא לפתוח בפניכם דלת לעולם הנדל"ן. כמו כן תלמדו אצלנו איך לנהל משא ומתן בחיי היום יום. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.