לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפרישה והפיננסים. התוכנית המיוחדת שלנו בלימודי תכנון פרישה, מעניקה לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במהלך ההסמכה תרכשו ידע וכלים פרקטיים לתפקיד יועץ פרישה לפנסיה. יועץ פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר. בהתאם לכך, כל שנה מצטרפים למסלול שלנו סטודנטים נוספים. כמו כן, בכל שנה אנחנו מעדכנים את תוכנית הלימודים ומתאימים אותה לרגולציות והחוקים הרלוונטיים שחוקקו בשנה האחרונה. 

פרישה לגמלאות היא אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייו של כל אדם. רבים מהפורשים רוצים לשמור על אותה איכות חיים, אך אין להם את הכלים לעשות זאת. כאן אתם נכנסים לתמונה ומעניקים להם שירות מקצועי ואישי. 

אצלנו תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק. כמו כן תלמדו איך למשוך את הכספים בצורה יעילה מכל מוצר. אחד הנושאים הכי מרכזיים אצלנו הוא תחום המיסוי. במהלך הלימודים נלמד לעומק את כל היבטי המיסוי בעזיבת עבודה ופרישה. בנוסף לכך נבין את צרכי המשפחה, ואת הייעוץ ללקוח בשלב כל כך קריטי של החיים.

ייעוץ פרישה קהל יעד 

הסטודנטים אצלנו במכללה באים מרקע שונה ומגוון. בייעוץ פרישה לומדים אצלנו הרבה עצמאים שמעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי. יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח ועוד מקצוענים רבים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. הוספת ייעוץ פרישה יכולה לשדרג באופן משמעותי את ההכנסה שלכם ולהוסיף עוד לקוחות לבית העסק. במהלך לימודי תכנון פרישה תלמדו על המוצרים הפנסיונים השונים שניתן להציע ללקוחות המעוניינים בכך. אנחנו מכשירים אתכם לעבודה בתחום הפרישה בכל רבדי המקצוע. הדגש שלנו הוא תמיד מעשי, והוא מכין אתכם להשתלבות מהירה בשוק העבודה. יש לנו מסלול פרונטלי ומקוון הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.