לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס תיווך נדל"ן בחיפה מכין אתכם בצורה מלאה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. במסגרת הלימודים תקבלו כלים פרקטיים לעבודה בתחום, ותרכשו את כל הידע הנדרש עבור הבחינה.


המסלול שלנו עבור תושבי הצפון מתקיים באופן מקוון, תוכלו ללמוד את הקורס בזמן שנוח לכם. קורס תיווך נדלן אונליין מתקיים ללא תנאי קבלה והוא אינו דורש כל ידע מוקדם בתחום. הקורס מיועד עבור כל אחד ואחת מכם שמעוניין לפתח קריירה מוצלחת בתחום הנדל"ן. במסגרת הקורס תחשפו לכל הידע המשפטי הנדרש לצורך ביצוע עסקאות נדל"ן, תוך דגש מרכזי על חוקי פסיקה וחקיקה רלוונטיים לעבודה בפועל.

קורס תיווך נדל

קורס תיווך נדל"ן במכללת אורין שפלטר


קורס תיווך נדל"ן במכללת אורין שפלטר הוא אחד הקורסים המקיפים ביותר בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים ומספקים עבורכם לימודים ברמה הכי גבוהה שניתן. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסים והביטוח ובתחום לימודי נדל"ן. אנחנו מלמדים מדי שנה עשרות קורסים והכשרות מקצועיות בתחום הנדל"ן, המשכנתאות והביטוח ובתחומים רבים נוספים. במסגרת ההכשרות המעשיות שלנו והקורסים, אנחנו עוזרים לכם להבין מה הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם. בחלק ממסלולי הלימודים אנחנו מספקים עבורכם עזרה מקצועית במציאת עבודה בתחום, באמצעות פורטל המשרות שלנו.

הרשמה ללימודים במכללה


מעוניינים להירשם ללימודי תיווך נדל"ן במכללה? מעוניינים במידע נוסף על הקורסים וההכשרות שלנו בתחום הנדל"ן ובתחומים אחרים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במסגרת פגישת הייעוץ נעזור לכם למצוא את הכיוון המקצועי ההולם ביותר את הכישורים שלכם, ונספק עבורכם את כל המידע הנדרש על מסלול הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.