לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן הן ההשקעות הבטוחות ביותר בשוק. גם לאחר המשבר הנוכחי שוק הנדל"ן חזר לעצמו. שוק ההשקעות מציע למשקיעים אופציות רבות ומגוונת. תוכלו להשקיע בהשקעות נדל"ן קטנות בסכום של עד שלוש מאות אלף שקלים. כמו כן תוכלו כמובן להשקיע בנדל"ן מסחרי או עבור מגורים, כל זאת עם תשואה גבוהה וסיכון נמוך. 

אחד הדברים הכי משמעותיים הוא לדעת מהי רמת הסיכון המתאימה עבור המשקיע. ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים ובהתאם לכך להגדיל את הסיכוי לתשואה גבוהה. משקיעים אחרים הם יותר סולידיים והם מעוניינים להשקיע בצורה בטוחה. כמו כן צריך לדעת באיזה אזור כדאי לכם להשקיע. לפני בחירת האזור המתאים, צריך לבצע סקירה מקיפה של האוכלוסייה במקום, אפשרויות התעסוקה באזור, מערכת הכבישים ומערכת החינוך ובתי הספר. במכללת אורין שפלטר מעבירים קורס השקעות נדל"ן מקיף אשר יעניק לכם ידע וכלים להבנה מעמיקה בדרך להצלחה בתחום. במהלך הקורס שלנו תלמדו איך לנתח בצורה מלאה את הסביבה ואיך להעריך את מידת הסיכון וההצלחה. זיהוי של אפשרויות חדשות ואופציות להשקעה זולה הן אחד הדגשים המרכזיים בקורס.

קורס השקעות נדל"ן, קהל יעד

קורס השקעות ומינוף נדל"ן מתאים עבור משקיעים בתחילת דרכם או עבור אנשים שרוצים להתמקצע בתחום בתפקיד יועץ השקעות נדל"ן מוסמך. בכל מקרה הקורסים שלנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להשקיע בצורה מניבה. יש לנו צוות מיוחד של מרצים הבאים מהשטח שחולקים אתכם מהניסיון המקצועי שלהם.

 רוצים לדעת האם הקורס שלנו מתאים עבורכם? אתם מוזמנים כמובן לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה. היועצים שלנו יעזרו לכם לבחור את הקורס המתאים בין הקורסים השונים שלנו בהשקעות נדל"ן. יש לנו קורסי פתיחה מעולים למשקיעים מתחילים, ועוד קורסים למקצוענים בתחום. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה עם יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.