לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי פרישה עוזרים ללקוחות בשלבים שונים של החיים, לנהל בצורה מקצועית את תוכניות הפנסיה והפיצויים. היועצים עובדים במסגרת הבנקים או כעצמאים. רוב העצמאים שעובדים כיועצים, כבר עובדים שנים בתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך, ייעוץ פרישה לפנסיה הוא תוספת לעסק הפרטי שלהם, לצורך הגדלת מעגל הלקוחות. לכן הבחירה בייעוץ פרטי, צריכה לקחת בחשבון את הרזומה המלא של היועץ במשך השנים ואת ההכשרה הנוספת. בחירת יועץ פרישה מומלץ, צריכה לקחת בחשבון את ניסיון העבודה המקיף שלו במשך השנים. 

במכללות שונות ברחבי הארץ, מכשירים אנשי מקצוע לעבודה כיועצי פרישה. ההכשרה כוללת היכרות מלאה של כל המוצרים הפנסיונים, ואופן משיכת הכספים מכל מוצר. כאשר לקוחות פונים ליועץ פרישה, הוא קודם כל עובר איתם על כל התוכניות שברשותם. לאחר מכן הוא בודק אילו מהן מיטיבות עם הלקוח ואילו אינן הכרחיות עבורו. בהתאם לכך, הוא בודק את כל האופציות האפשריות. היועץ מציע ללקוח את המסלולים הטובים ביותר עבור הצרכים שלו ושל בני המשפחה. מדובר בידע נרחב שדורש המון השקעה. בדיוק בשביל זה היועצים לומדים לעומק את התחום לפני עבודה בפועל עם לקוחות.

ייעוץ פרישה לימודים והכשרה בתחום

יועצי פרישה חייבים להכיר את כל היבטי המיסוי בעזיבת עבודה ופרישה. בהתאם לכך, הם חייבים להבין לעומק כיצד מבצעים תכנון מס. כולל כל היתרונות והחסרונות עבור הלקוח. היועצים יכולים לחסוך ללקוחות תשלומי מס ניכרים, באמצעות בחירת התוכנית הנכונה. כמו כן הם ממליצים ללקוח האם כדאי לו למשוך את כספי הפיצויים או לקבל אותם כתשלום חודשי. זאת בהתחשב בהיבטי המיסוי הנדרשים. בהתאם לכך, יועצי פרישה מומחים הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. רבים פונים כיום לייעוץ פרטי בשביל לחסוך בתשלומי המיסים ולתכנן פריסת מענק פרישה בצורה נכונה. 

מעוניינים לעזור ללקוחות ולהגדיל באותו נשימה את העסק הפרטי שלכם? במכללה שלנו אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס הכשרה בתחום הפרישה, עבור מקצוענים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה. בכל שאלה וכל עניין, אתם מוזמנים לפנות ליועצים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.