לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפני הפרישה לגמלאות, על הפורשים לעבור בצורה יסודית על כספי הפנסיה וההפקדות. לאחר שנים רבות של עבודה, הגיע הזמן לקצור את הפירות. אבל צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה - לשם זה יש את יועץ הפרישה. על העמית לבדוק לעומק את כל הטבות המס המגיעות לו. כמו כן, עליו לבדוק שהסכם הפרישה אכן מכבד את כל הזכויות שלו במסגרת החוק. על העמית לאסוף את כל הנתונים הנדרשים ואת כל המסמכים. כמובן שאנשים פרטיים אינם יכולים לבצע זאת בעצמם. לכן רבים נעזרים בייעוץ פנסיוני לפרישה.

ייעוץ פרישה מאפשר לפורשים לקבל את כל הזכויות המגיעות להם. היועצים דואגים לכל היבטי המיסוי הנדרשים, ועוברים ביחד עם הלקוח על הסכם הפרישה. בנוסף לכך, הם מתכננים עם העמית את אופן משיכת הכספים ובונים תוכנית כלכלית מסודרת לשנים הבאות.

 יועצי פרישה מומחים, עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה מדויקת את כלכלת המשפחה. בשנים האחרונות, ייעוץ פרישה הפך למקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. בהתאם לכך, מכללות רבות מציעות תוכניות לימודים בתחום. מכללת אורין שפלטר, משיקה כבר שנים רבות קורס מקצועי מיוחד להכשרת יועצי פרישה. הקורסים שלנו פתוחים לכל מי שמעוניין לעבוד באחד המקצועת המעניינים ביותר בשוק העבודה. 

תכנון פרישה הסמכה מקצועית לעבודה בתחום

קורס תכנון פרישה, מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הקורס מתחיל עם מבוא מפורט, פנסיוני פיננסי. בשיעורי המבוא נלמד את כל המושגים הבסיסיים בתחום כגון גיל פרישה, מקדם הבטחה, מענק פרישה ועוד מושגים רבים נוספים. כמו כן נתמקד במיסוי בישראל ונכיר לעומק את התחום. הקורס שלנו מקנה לכם כלים מעשיים לעבודה. הדגש שלנו הוא פרקטי ואנחנו לא מאבדים זמן יקר על תיאוריה לא רלוונטית עבורכם.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.